Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 26 iulie 2012

{ Fiecare cu dependentele lui... }

DSC04618

A mea e aia cu shopping-ul in Ikea!!!
Frati si surori,de fiecare data zic: "gata,nu mai am ce sa mai cumpar, nu mai vin aici! " si peste cel mult doua saptamani sunt inapoi , gasind evident inca ceva de cumparat din incinta :D

DSC04619

Asa si ieri, mi-am facut, evident, numarul prin Baneasa, ieri caci de ziua de azi mi-a cam fost un pic teama din cauza celor doua mitinguri anuntate. Teama,in sensul ca era posibil sa fie deviata circulatia, nu din alte motive... politice :D
Blogul meu nu e politic,ca daca ar fi...cate v-as mai zice ...

Maine ar trebui sa raspund unei lepse, sper sa imi fie mai putin lene decat azi,cand,spre rusinea mea, nu am facut nimic, si nimic  voi face si maine,caci e sarbatoare Sf Pantelimon,sper ca stiti ca Sfantul se supara rau pe cei care lucreaza de ziua Lui.

Dar o leapsa mai spre seara,cand de fapt e alta zi liturgica... cred ca se poate!

In rest, pepene verde

DSC04616

si aer conditionat! Eu!

DSC04609

Si saluri frumoase! Nu din Ikea ci din Lidl, si pentru ca nu ma puteam hotari ce culoare imi place mai mult le-am luat pe ambele :D Caci alb am din Ierusalim,cam acelasi model!

Voi? Ce mai faceti?

Cu bine,
Ana

4 comentarii:

  1. hmm,de ceva timp tot fac un sondaj, cam din ce zona vine mai multa lume, caci vor sa faca inca unul,nu in baneasa ci in oras,deci daca se gandesc sa se extinda,cred ca vor ajunge si la cluj si cred ca f repede.,caci nah,il aveti pe boc primar,iar proprietarul ikea este alin popoviciu, un pedelist,asta e treaba care nu imi place,caci nu imi place individul deloc,si contribui cu banii mei la averea lui,dar nu ma pot abtine :))) am aflat de curand ca e magazinu' lu' popviciu :D
    we placut!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...