Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 28 iulie 2012

{ Leapsa ... cu complicatii }

Chiar daca nu comentez mereu, intotdeauna imi citesc blogurile favorite. Asa se intampla ca, acum vreo doua seri, am aflat ca am primit o noua leapsa de la Ana-Maria

Initial am zis ca nu rapund,caci prea sunt multi frustrati pe net care abia asteapta sa mai afle ceva de comentat,si in general,am ajuns la concluzia ca e mult mai bine sa fi circumspect, insa de dragul celei care mi-a facut onoarea nominalizandu-ma, am decis sa raspund,si asta cu multa placere.

Leapsa zice asa:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.


2. Spune 11 lucruri despre tine.

Hmm, nu stiu daca imi ies chiar 11 ca nu prea am ce sa mai spun despre mine, doar ca:

1 Am fost rahitica in copilarie,iar acum ma lupt cu kg in plus... nimeni nu credea ca voi trai, asa de rau aratam :D;

2 Sunt gurmanda ( Ana, ti-am zis ca avem puncte comune... :) );

3 Cred ca fiecare dintre noi venim cu un anumit rost pe pamant, eu -uneori- inca il mai caut pe al meu...

4 Nu am baut in viata mea ( de pana acum) un pahar  intreg cu bautura.

5 Nu am baut nici macar o picatura de bere - o urasc doar privind-o!

6 Imi place meseria pe care o am si nu as schimba-o cu nimic altceva- niciodata!

7.  Desi stiu ca e pacat si nu e nici sanatos, am momente de depresie si deznadejde- iar cel care ma trage afara din borcanul cu deznadejde este duhovnicul;

8.  Nu pot sa citesc romane politiste;

9.  Nu fac integrame, cuvinte incrucisate etc.

10. N-as putea asculta jazz si manele nici cu pistolul la tampla ( scuze de asocierea celor doua, stiu ca nu e "cinstit" ca sa fiu in trend, insa asa imi vin ele mie in minte) ;

11 Nu mai am ce sa zic la nr. 11 ...

3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un nou set de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.

Incerc... insa treaba cu 11 pe care sa le formulez eu... posibil ca iar sa nu -mi iasa...

1.Ce model uman aveti sau ati urmat in viata?
MAMA.

2. Care este zicala preferata si de ce?
Parafrazand, " Toate imi sunt permise dar nu  toate de folos"
Adica, e important sa stii sa discerni si chiar daca ceva e la moda, trebuie sa stii daca e pentru tine.( si nu ma refer deloc la imbracaminte :D )

3.Care este mica placere nevinovata din viata dumneavoatra?
Am cam multe,dar ciocolata imi vine in minte acum.

4.Ce trasatura umana va uimeste ?
Altruismul... caci e asa de rar,aproape pe cale de disparitie; in schimb e la moda facutul de rau fara sa clipesti,cu asta te "vezi" zilnic, din pacate.

5. Caracterizati , intr-o fraza , increderea.
Abandon total fara plasa de siguranta.

6.Ce anume va doriti sa realizati si nu ati reusit , pana in momentul de fata?
Sa fiu mama.

7. Care este cel mai important eveniment ce v-a marcat existenta ?
Titularizarea in invatamant,caci am invatat pentru ea de-mi cadea parul in suvite.

8. Credeti in soarta?
Normal!

9. Ce inseamna pasiune? Explicati in maxim 5 propozitii.
Participare pana la epuizare.

10. Nominalizati 3 personalitati marcante ale lumii ce v-au impresionat. Motivati de ce sunteti impresionati.
Maica Tereza. Cred ca nu trebuie sa explic de ce;
Petre Tutea- pentru adevarurile pe care le exprima, formulate pe intelesul tuturor.
Octavia Paler pe care l-am perceput ca pe un vizionar.

11. Ce parere aveti despre viata , ca notiune psiho-spirituala?
E darul cel mai de pret,dat o singura data si nu trebuie sa ne batem joc de el.

Acum , urmeaza setul de 11 intrebari ale mele…asa zice leapsa asta. Cam, greu,dar incerc.

1 Ceai sau cafea?

2 Aveti prieteni multi ? Si cum ii cultivati?

3 Cel mai frumos gest pe care l-a facut vreunul ( dintre prieteni) pentru dvs.

4 Dar cel mai urat?

5 Puteti sa iertati?

6 Stiti sigur care va e rostul pe pamant?

7 Sunteti ceea ce v-ati dorit sa fiti? Si daca nu, ce-ati schimba?

8. Ati citit vreodata Sf. Scriptura?

9. Care e cea mai importanta persoana din viata dvs.?

10. V-ati putea schimba religia prin casatorie?

11. In care alta tara v-ar placea sa traiti si de ce?

4. Nominalizeaza 11 persoane(+link) care sa realizeze acest tag.
Zic si eu ca si Ana,ca e greu cu 11,dar, pe de alta parte, nu e obligatoriu sa faceti leapsa,doar ca mi-ar placea enorm sa o faceti. Abia astept sa va citesc! :)

So, trimit mai departe catre:
Loredana , Dositeea , Daniela , Dana , Niko , Nicoleta , Antonina , Elena - Eilean Cuisine , Lia , Cristina si Tunde

5.Mergi pe pagina lor si anunta-i.
O sa merg,o sa merg, dar mai pe seara :)

6.Nu da tag-ul inapoi.

N-am dat.

Cu mii de scuze, ca nu m-am tinut de cuvant,caci ar fi trebuit sa apara ieri,dar nu a fost sa fie,de ieri era aproape gata,dar ...

Va doresc o sambata cu aer racoros si spor la treburi si leapsa! :)

Ana

8 comentarii:

  1. Uau...chiar avem puncte comune! Mi-a placut maxim cum ai raspuns! Multumesc frumos de efectuare , Anuska! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cu drag! Si eu iti multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o primesc dar nu o voi pune imediat pe blog. Cum am timp mai mult,o fac...ok.
    Esti de acord ?
    te pup ...o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. da,da sigur, nercic :) Asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos ca te-ai gandit la mine :) Momentan nu dispun de foarte mult timp, insa imediat ce pot voi raspunde acestei provocari si vin si te anunt.
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana, iti multumesc ca te-ai gandit la mine dar acum nu ma simt in tare sa raspund. Poate in zilele urmatoare desi am mult de munca si un we plin. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...