Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 15 decembrie 2011

{ Chec " Carmen" }

DSC02375


L-am numit asa dupa numele celei de la care am reteta :))
Nu prea imi ieseau asa cum voiam retetele de chec, pana la aceasta,care a reusit de minune.

DSC02364


Ingredientele sunt pentru 3 checuri mici sau 2 in forma de cozonac.
Eu am optat pentru acestea din urma.

Ingrediente:3 oua, un pahar cu ulei, 2 cani cu faina,2 cani de zahar, 1 praf de copt, 2 plicuri cu zahar vanilat, 1 lingurita cu otet pentru a stinge praful de copt, cacao de buna calitate, un praf de sare peste oua.

DSC02369


Ouale se bat separat, albusurile se mixeaza cu zaharul .
Galbenusurile se mixeaza si ele si apoi se adauga galbenusurile peste ele, iar imediat dupa se adauga faina si se mixeaza din nou.

DSC02370


Adaugam apoi uleiul si praful de copt stins in otet, se pune apoi si zaharul vanilat, optional se poate adauga si coaja rasa de lamaie.

DSC02372


Se opreste din compozitie si se adauga cacao care apoi se toarna peste compozitia de chec din tava .

DSC02374


Este delicios!
Ana

3 comentarii:

  1. anonim,ai dreptate,bine ca mi-ai atras atentia, am uitat sa scriu de zahar. In reteta sunt 2 cani de zahar, insa eu nu pot sa pun atata caci mi se pare prea dulce, eu am pus o cana cu varf, acum daca vrei sa respecti reteta intru totul, pune doua! Sper sa iti placa, noua ni s-a parut delicios!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...