Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 15 decembrie 2011

{ TARGUL BOIERULUI la MUZEUL TARANULUI }

Targ de Craciun, fotografii si muzici la MTR


16 – 18 decembrie, in curtea MTR
D'ale Craciunului

O saptamana si vine Craciunul. Iar agitatie, iar aglomeratie. Supermarketuri, targuri, magazine. BIO, Natural, ECO, Traditional, Autentic. E deja un trend.
Ce sa aleg ? UN MOMENT DE TIHNA.

Concert TRUVERII sau TREI PARALE. Poate o piesa de teatru pentru cei mici cu trupa LUPETO. Pentru un strop de lumina si bucurie.
Am timp apoi sa cumpar si bucate alese, si daruri speciale pentru cei dragi.

TARGUL BOIERULUI la MUZEUL TARANULUI? De ce nu!

Program:

Sambata, 17 decembrie, ora 11.30 LUPETO – spectacol de teatru pentru copii – in Studioul Horia Bernea
13.30 Truverii - concert de muzica traditionala si colinde – in Studioul Horia Bernea

Duminica, 18 decembrie, ora 10.45 LUPETO – spectacol de teatru pentru copii – in Studioul Horia Bernea
12.15 TREI PARALE – concert de muzica veche si colinde – in Studioul Horia Bernea

Intrarea la targ si la toate spectacolele si concertele este libera.




via email.
Ana

2 comentarii:

  1. Multumim pentru informatii, Ana. Am sa incerc sa ajung si eu la targ. Pana atunci, te invit sa participi, daca vrei, la concursul pe care-l gazduiesc in aceste zile. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau,sigur, si imi doresc sa si castig,dar eu nu am asa retete frumoase ca fetele care s-au inscris deja... crezi ca pot sa pun ceva.... din ce am eu pe aici?
    Multumesc din suflet pt invitatie, pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...