Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 9 octombrie 2011

{ Prajitura cu mere si bezea }

DSC01982

reteta maine!

Later edit:

Prajitura aceasta este noua printre achizitiile mele culinare, o am de la o colega care mi-a fost ca o a doua mama ( mama de la serviciu) .zic la trecut pentru ca s-a pensionat, acum mai vine doar sa ne vada, si evodent vorbim des la telefon.
De fapt imi trebuia o reteta de chec, si am intrebat-o daca are, dansa mi-a zis, nu,dar am o reteta de praji cu mere,delicioasa :)
Si,uite asa, am ajuns sa fac praji cu mere week end-ul care tocmai a trecut!

DSC01984


Ingrediente:
  • 4 mere mari
  • 3 albusuri+
  • 7 linguri cu lapte
  • 7 linguri cu ulei;
  • 7 linguri cu zahar( eu am pus indulcitor);
  • 1 pachet de praf de copt,
  • faina cat cuprinde ( pana nu se mai lipeste coca de maini)

Se amesteca toate, se face o coca si apoi se imparte in 2 foi ( aranjate cu facaletul).
Se intinde prima foaie in tava, se pun merele rase si scurse de zeama ( eu am mai pus un pic de indulcitor si in mere), apoi se pune si cea de a doua foaie si se coace cam un sfert de ora.
Intre timp se bat albusurile ( eu le-am mixat,dar cred ca trebuia, fie sa pun coca intr-o tava mai mica,fie sa pun macar 4 albusuri, caci a iesit cam putina compozitie). Se scoate prajitura din cuptor,se pune bezeaua pe deasupra si apoi se coace din nou,macar un sfert de ora.
Iese un deliciu!

DSC01983


Pofra buna si o sapatamana placuta si usoara!

Ana

9 comentarii:

  1. Ce bine arata! :)
    O saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmmm bun, bun
    O saptamana cu lumina!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa dea Domnul! Multumesc, dragelor, asemenea si voua! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, ce-mi faci tu mie....!! Ce bine-ar merge prajiturica asat, acum langa cana mea de cafea....
    Trebuie neaparat sa o incerc!!
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Cristina draga,chir sa o incerci caci e delicioasa si se face f usor, sper sa iti placa! :) Serv usor!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...