Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 11 octombrie 2011

{ Spaima de marti dimineata! }

DSC01885

M-am trezit cu noapte-n cap, cu o senzatie acuta de spaima: eram ferm convinsa ca-i duminica si ca am intarziat; nici nu mai conta unde, importanta era senzatia de tarziu.
Da, unde altundeva puteam sa intarzi duminica daca nu la Biserica.
Si a doua senzatie, la fel de acuta, era cea de durere, una fizica si care insa a trecut mai repede decat spaima tarziului.
Visasem ca am cazut si visul fusese atat de real incat simteam parca lovitura din cadere.
Daca acea durere a trecut la cateva secunde dupa trezire, pentru ca sa realizez ca e marti,ca am ore dupa amiaza si ca deci nu am intarziat nicaieri, mi-a luat probabil un minut, poate doua.

Fac cativa pasi prin camera si dau sa imi deschid baraitorile ( a se citi calcu' si tv-ul); televizorul era plin de picatele gri,semn ca era mort cablul tv, calculatorul refuza sa functioneze,  pun mana pe telefon, mort si el,caci nu avea nici pic de ton, si intepenesc: ce e asta,frate? M-am trezit sau inca-s in cosmarul meu din vis?
Si pac, se taie lumina ca sa fie treaba-treaba!!!
Nu va imaginati care a fost spaima ramasa vreo doua ore cat a durat remedierea remedierilor?
Da, aceea ca a murit calculatorul si deja imi faceam 1000 de ganduri ca eu rate nu mai vreau ca m-am saturat, si cum bani de cumparat nu am,ma si vedeam trista si neferictia fara ordinatorul meu iubit pana la loc comanda!

Slava lui Dumnezeu,calcu "merge", cablul e ok, telefonul are ton, dar mi-am amintit : azi sunt de serviciu pe scoala,deci nu am prea mult timp liber: trebuie sa inchid baraitorile,sa dau cu aspiratorul repede, si sa ma pregatesc de serviciu. Ei, lasa ca desearaaaaaaa... le deschid eu iar pe toate si imi fac de cap. ( da' nu mult caci maine-s de dimineata :))))) )

O zi fara spaime sa aveti!

Ana
PS. Acum veo doua week-enduri a fost in piata din fata Ateneului un iarmaroc, nu cine- stie- ce- de- capul- lui,cam dezamagitor,chiar,dar am facut cateva poze; pe toate le puteti vedea aici

Demult voiam sa trag in poza autocarul turului de city :)) Iata-l:

DSC01890


DSC01891


DSC01895

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...