Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 30 iulie 2011

{ Prosciutto melone cu "garnitura" de mure proaspete }

DSC01184

O cina simandicoasa, dar lejera si delicioasa!
 Prosciutto melone cu "garnitura" de mure proaspete-adica pepene galben cu sunca si mure :D

DSC01180

"Garnisiti" pentru aspect cu o crenguta de menta proaspata!

DSC01185

Sunt foarte obosita,va spuneam si in postul anterior, si aceasta pentru ca toata saptamana am facut ordine in casa, una amanuntita cu fiecare sertar si coltisor al casei luat la mana si cernut!

Dereticat, sortat, aruncat, spalat, aspirat, aranjat, si ca si cum nu fusese destul, aseara ne-am confruntat cu o treaba nasoala rau,care, mie cel putin, mi-a dat emotii mari!
De vreo luna frigiderul nu mai dezgheta gheata de pe pereti, la inceput nu am dat importanta, mai facuse el asa...
Insa,cand totul era gata curatat si primenit in casa, dau cu piciorul ( eu nu prea umblu fara papuci de casa, insa in momentul acela nu ii aveam in picioare,) deci dau de apa pe jos... apa venea din spatele frigiderului.
M-am speriat, am scos totul din el si l-am dezghetat si spalat,desi septembrie era " luna lui " pentru dezghetare!
Apoi am stat ore intregi cu ochii pe el,caci desi era curat,uscat si cu nimic in congelator,ca sa ii usurez munca initiala,nu declansa, si a mers asa ore intregi. Eu nu mai stiu cand s-a oprit,caci m-a rapus oboseala, dar stiu ca toata noaptea am dormit cu aerul condt in cap "sa aiba frigi' aer, nu caldura!"
Greu cu aparatura asta!
Sper ca acum va fi totul bine, ingheata, raceste, merge el cam mult dar se mai si opreste, probabil ca trebuia facuta si treaba aceasta acum,nu in septembrie :D

Drept pentru care azi am mimat gatitul cu chestii foarte usoare: frigarui cu salata verde si castraveti, briose cu cacao si stafide, iar seara acest Prosciutto melone cu mure proaspete.
Ingredientele: 
3 felii de pepene galben;
o cana de mure;
4 felii de Prosciutto,
cateva frunza de menta proaspata pentru garnizit.

Metoda:
 Infasuram feliile de pepene in sunca, le asezam frumos pe farfurie, apoi adaugam murele si menta si asta e tot!

DSC01182

DSC01183

DSC01179

In alta ordine de idei... vedeti ce grija mare are Domnul de noi? Ce ziceti de ziua de astazi,ce racoare placuta a fost?
Cand nu mai putem si nu mai putem de canicula, Domnul ne trimite o gura de aer rece si.. curat[ In Bucuresti aer curat? :)), in fine, asa e vorba ]

Sa avem o duminica linistita!

Ana

5 comentarii:

  1. Mama ce deliciu, arata de nota 10 !

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat!!! as papa tot din farfurie.. dar as luat si farfuria cu mine. De unde ai gasit-o Ana?? de cand caut asa ceva.... tare bine arata totul !! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos,dragele mele,va sarut si eu! Antonina,fafuria e de la Zara Home din Afi Cotroceni! Duminica placuta amandorura! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba prezentare! In ultima perioada, ne cam rasfeti cu bunatati! Te imbratisez si iti doresc o duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos, Cornelia! Esti o scumpa! Pai, hmm,daca bani de plecat in concediu nu sunt, nici macar de un targ sau alte iesiri, doar de iesit prin parc, si cam atat, incerc sa ma rasfat cu ce a mai ramas, desi si aici e destul de complicat,ca sunt scumpe toate,doar asa din cand in cand mai pun la cale ceva "combinatiuni "

    Totul e cumparat in cntitati minuscule,doar sa satisfaca poftele; ma si gandeam ce o sa ma fac cand voi fi gravida,daca acum poftesc la din astea, cred ca atunci o sa poftesc la safire si rubine :))))

    Duminica binecuvantata si tie, si post cu folos daca vei fi in post de maine! Imbratisare :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...