Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 30 iulie 2011

{ Noua ordine bucatariceasca }

DSC01145

Nu stiu voi cum sunteti,dar eu sunt, cred, de-a dreptul maniaca in materie de farfurii,cratiti, tacamuri,boluri, vaze si in general cu tot ceea ce tine de casa!
Doar ce spun: "gata, indiferent ce farfurii mai vad, ce boluri, nu mai cumpar!", ca nu ma tin de cuvant! Nu de alta,dar nu mai am spatiu sa le depozitez.Mai ca imi vine uneori sa merg cu cate un bol in mana si sa imi scape absolut intamplator pe gresie ( ca sa am motiv sa il inlocuiesc cu unul nou vazut- de alta culoare sau alt format, pe care nu il am... )

DSC01175

 Odata plecata de acasa cu gandul de mai sus,  uit de el in magazin in fata unei farfurii de care inca nu am: ia uite, ce margine draguta are, hmm, si e din cea mica, de desert, din asta imi trebuie, poate asa mananc si mai putin, mai delicat :))
Evident ca acestea sunt doar scuze pentru achizitionarea unui bol nou, de-o culoare sau de-o forma pe care inca nu le au rafturile dulapurilor mele :D
Drept pentru care mama ma ameninta de fiecare data cand plec la cumparaturi: "daca mai cumperi o singura farfurie, tigaie, sau vaza, la tine pe birou vor sta, cunosti ca nu mai avem unde sa le punem,da?"
Da, mama, desigur! :))
Eh, si acum vreo cateva zile, cum stateam eu si imi faceam planul de curatenie mai amanuntita decat una ordinarescu' , mi-a venit asa o idee, ce-i drept ma uitam si  intr-o oferta de la Kaufland pe care o gasisem in cutia postala.
Si de la idee am ajuns la concluzia ca inca un raftulet ar mai merge in bucatarie, si mai departe am ajuns la Ikea, caci cel din Kaufland s-a dovedit a nu fi pe placul meu, in final.
Atunci am trecut cu masina mica prima data pe podul Basarab,care in prima instanta pare impunataor,dar la a doua trecere pe el esti deja obisnuit si nu te mai impresioneaza nimic :D

Iata raftul, de fapt o etajera:

DSC01022


Pe raftul de sus am pus toate borcanele cu fainuri, orez, quinoa, malai, gris etc.
Evident,ca de fiecare data cand ajung in Ikea nu ma limitez doar la ceea ce fac planul de acasa; si acum am considerat necesara achizitionarea a doua cosuri din ratan,lucrate manual, in care se odihnesc, intr-unul tot felul de paste fainoase, si alte pungi si pungute cu cereale si fainuri, iar in altul cele mai folosite tigai si tavi, caci si asa imi era greu sa le tot iau din dulap :D

DSC01034


DSC01035


DSC01036


Si ca sa imi para si mai dragut, pe al doilea raft am pus boluri si o vaza improvizata in care am grija ca mai mereu sa am  flori,ca sa ii fie drag ochiului sa priveasca! :))

DSC01043

DSC01023


Nu stiu cat de estetic vi se va parea voua, insa mie imi place si,pentru moment,cel putin, mai am ceva spatiu de noi achizitii prin dulapurile din bucatarie :)))
Iar etajera mea cea noua e tare practica si ii da un aer proaspat bucatariei :)

DSC01026

O sambata placuta in continuare si spor la treburi - care mai aveti!
Eu sunt deja atat de obosita, ziua de ieri mi-a pus capac, dar despre aceasta va povestesc mai tarziu!

Ana

10 comentarii:

  1. Si eu sunt disperata dupa oale,cratite,farfurii etc.Am si in pod,ca nu mai incap in bucatarie. P.s.Am deschis si eu un blog,si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti.Incerc si eu sa-mi fac prieteni care sa ma viziteze si sa-mi comenteze ce vad pe blog.Multumesc
    DiaMar-bucataria galbena diamar99blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. E interesant si practic !:)
    Partea buna este ca de acum inainte ai liber la cumparat tot ce vrea inimioara ta, acum ai spatiu de depozitare. :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, toate mi-au placut dar vaza alba ma dat gata.
    Unde ai gasit-o ?

    RăspundețiȘtergere
  4. DiaMar mult succes cu blogul si la cat mai multe retete delicioase! Am trecut si l-am vazut!Imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea, mu,tam fain,asa e cum spui tu! :) pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mandala scumpa,multumesc frumos, sper ca ai primit raspunsul :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-l stapanesti sanatoasa Ana.. deci gata cu biroul... Mai e loc pentru altele ;) Tare bine arata! E rezistent,nu? pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Antonina, "tine" cam 25kg :)) MUltumesc frumos, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Ana,

    Am si eu o intrebare, l-ai fixat in perete conform instructiunilor de la Ikea?

    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. nuu,nu l-am fixat,sta langa perere :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...