Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 1 august 2011

Buna dimineata ~de august ~ !

briose cu stafide si cacao

Iata ca e deja august! Va vine sa credeti? Mie,nu! Habar nu am cand zboara timpul acesta dar pot sa spun ca nu imi prea convine!
Inca nu ma simt atat de odihnita incat sa o iau de la inceput cu frecusul de la serviciu, si e tare greu sa lucrezi cu niste oameni vechi, comunisti aflati prin scoli din epoca de piatra, oameni cu idei putine dar fixe, care au uitat si bruma de carte studiata la IP3-ul absolvut acum 100 de ani :D, reticenti la orice ar scoate elevul din rutina idioata in care se afla scoala romaneasca !!!

In fine, sa indulcim ziua, sa incepem luna august cu ceva dulce, chiar daca stiu, nu ,nu este o reteta de post, dar poate deveni daca scoateti laptele si puneti in loc  mai mult ulei.

Reteta ii apartine Laurei Adamache, doar ca am facut cateva modificari.
In sensul ca nu am pus nici un ou, si nici  ciocolata dar le-am pus stafide. Iar cantitatile sunt ca acolo + inca o jumatate caci am vrut sa iasa doua tavi: una de 12 briose si inca una de 6. Asa au iesit plus  inca un cozonacel dreptunghiular.

briose cu stafide si cacao


Acum sunt deja istorie, caci le-am pregatit in week-end-ul  care tocmai a trecut.

briose cu stafide si cacao


briose cu stafide si cacao


Ah, si am mai facut o inlocuire: faina obisnuita am inlocuit-o cu faina "SLABESTI MANCAND"

briose cu stafide si cacao


Delicioase!

briose cu stafide si cacao


Va doresc ca luna august sa va fie linistita, racoroasa, iar celor care tin post, un post binecuvantat!

Ana

12 comentarii:

  1. Buna sa-ti fie luna august !! arata minunat briosele tale ! o saptamana minunata!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yummy, ce bunatati, de dimineata! Un august frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata !!! parca nici nu-mi vine sa mai stau la serviciu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca este greu sa lucrezi cu astfel de oameni, dar sa stii ca la fel de greu este sa lucrezi cu non-valori, carora nu le mai ajungi la nas, de atatea promovari. Din pacate este tristul adevar al societatii noastre. In ziua de azi, ca parinte de exemplu, este foarte greu sa legi cum iti vei educa copilul: in spiritul valorilor cu care noi am crescut sau in spiritul non-valorilor care ne inconjoara la fiecare pas ?

    Ca sa revenim la briosele tale, arata tare bine si banuiesc ca sunt si gustoase.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc asemenea,draga Antonina! Teimbratisez :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandrina draga, iti multumesc! Si mie mi-a placut mult de tot ciocolata ta! O sa fac curand si trec sa ti spun cat de mult mi-a placut! Multam de vizita si comentariu, te sarut:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Sabina scumpa, cred ca iti imaginezi cat de mult valoreaza o asa apreciere pentru mine,venita de la tine! Ai si inceput serviciulsau inca nu ai fost inconcediu? Te imbratisez cudrag :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Cristina,cu asa ceva se confrunta verisoara mea, stiu cat de neplacut este. Si la noi sunt non valori apreciate doar pt ca "cotizeaza" la directie, lucru pe care il destest din tot sufletul!

    Cat despre educatia copilului, parerea mea sincera si credinta este ca tara asta a noastra se va aseza odata si odata pe linia corecta,aceea a aprecierii adevaratelor valori, si ca asa ar trebui educati copiii nostri in spiritul valorii adevarate, insa,pe de alta parte trebuie totusi pregatiti si pt aceste vremuri triste pe care le traim,in ideea de a-i afecta cat mai putin dar sa nu fie nici luati de prosti din cauza ca sunt buni si drepti!

    Iti multumesc ca m-ai vizitat si ca mi-ai lasat asa cuvinte placute.
    Cu o imbratisare timida,caci nu stiu daca imi este permisa una mai calduroasa!
    Ana :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum sa nu-ti fie permisa o imbratisare calduroasa? Eu consider ca deja am legat o prietenie frumoasa. Eu te vizitez in fiecare seara. Oricat de tarziu este si oricat as fi de obosita, imi vizitez toti prietenii virtuali.

    Iti doresc o noapte linistita si o zi frumoasa, maine.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Cristina! De cand am eu blogul asta niciodata nu am primit n cuvinte mai frumoase ca ale tale! Nu ai idee cat de bine mi-au facut! Te imbratisez cu mult drag,somn usor :*
    Si eu te simt ca pe o prietena si chiar am nevoie de oameni frumosi si buni pe langa mine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de frumos au crescut si ce prezentare calda! :)

    Ana, te invit cu mare drag la provocarea lunii pe care in august o voi gazdui.

    http://gabyd2.blogspot.com/2011/07/provocarea-lunii-august-dulce-romanie.html

    Te astept, daca-ti face placere!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi face mare placere si iti multumesc din tot sufletul pentru invitatie! Imi doresc mult sa particip desi eu nu- s asa o bucatareasa destoinica,voi face tot posibilul :) Multumesc de asemenea pt vizita si cuvintele frumoase! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...