Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 15 martie 2011

Clasic

De post: fasole batuta!

fasole batuta


Pe care noi nu o putem pregati foarte des, din cauza ca este prea grea pentru ficat.
Dar ca sa fie mai usoara, o fierb in 3 ape.
Mai intai o aleg si o pun in apa de seara pana dimineata.

fasole batuta

Dupa care o fierb,cum v-am spus in trei ape; arunc prima apa, clatesc fasolea si o pun din nou la fiert, in a doua apa pun un varf de cutit de bicarbonat de sodiu,ca sa ii mai ia un pic din tarie, iar in a treia apa va fiebe pana cand e gatita.
Separat se calesc in ulei cu apa ceapa, cativa catei de usturoi si o lingura- doua de bulion. Dupa care aceasta tigaie cu ceapa, usturoi si bulion se adauga in a treia apa in care fierbe fasolea. Apoi se mai lasa putin la fiert cat sa se amestece totul bine, se mai adauga sare si gata!
Daca  vreti si mai batuta ( caci dupa 3 ape de fiertura se bate ea singura) o puteti marunti cu mixerul vertical, sau chiar si cu unealta de piure sau furculita.

Eu am lasat-o atat cat s-a batut ea singura.
Se serveste cu castraveti murati. Sau cu ce va place voua, drept garnitura!

La desert, un mar verde sau o piersica, sau amandoua :)

fasole batuta

Ana

7 comentarii:

  1. Ahh ce as lua o muscatura!...mi-e tare dor de o fasole batuta "ca la mama acasa"!!!
    Te asteapta un premiu la mine!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Multumesc din suflet, cu mare drag il primesc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, e randul meu sa te urmaresc :) farfuriuta asta am intalnit-o la Cora.

    PS. Am trecut prin Liberty pe la magazinasul chinesc :) si am gasit cate ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Sabina, ma bucur ca esti pe la mine:) Farfuria...hmm, eu am luat-o de la Zara Home, dar daca spui ca e si in Cora poate ca e mai ieftina,caci in zara home e 25 de lui una, si am luat doar 2 :)) ca atatia bani aveam la mine . Si in cora unde chiar in hipermarket?
    Sa ai un sfarsit de saptamana placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, chiar la hypermarket, era un set ...o farfurie mare, o farfurioara si o cupa/ceasca. Am banuit ca e vorba de setul acela. As fi vrut sa-mi cumpar vreo doua, dar erau tare grele si eram singura la momentul respectiv. A doua oara cand am fost, nu le-am mai gasit :(

    RăspundețiȘtergere
  6. oooo, si mie mi-ar fi placut asa set, tot 2 luam,daca gaseam, insa eu nu am decat farfuria mare,luata din zara home :( si sunt sigura ca l;a cora costau si mult mai putin ca aceasta. pacat ca nu ai mai gasit :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se face foame privind pozele astea ;))
    Si arata si bine! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...