Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 16 martie 2011

Praz cu masline si castraveti

Din nou, o mancare de post, rapida si foarte usor de pregatit: mancare de praz cu masline si castraveti murati.

praz cu masline si castraveti murati

Ingrediente:
- o bucata de praz ;
- 300 gr de masline (Kalamata, am pus eu)
- 3-4 catraveti murati micuti ;
- 1-2 linguri de suc de rosii ( merge si bulion)
- ulei, sare, apa.

praz cu masline si castraveti murati

Intr-o lingura de ulei si o ceasca cu apa se caleste prazul taiat rondele, dupa care se adauga castravetii taiati felii subtiri, apoi sucul de rosii, apa, sare si se lasa sa dea in cateva clocote.
Apoi se pun in mancare si maslinele si se da mancarea la cuptor, aproximativ jumatate de ora ( in functie de cuptorul fiecaruia)

praz cu masline si castraveti murati

E o mancare acrisoara, care noua ne place mult.

Ana

4 comentarii:

  1. Draga Ana, se vede treaba ca functioneaza un fel de telepatie intre noi. Acum doua zile am cumparat si eu niste praz sa-l fac cu masline, iar acum e pe foc :D. Doar ca eu l-am facut fara castraveti. Prazul tau arata super... sa vedem cum o iesi al meu. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nultumesc :* Ah,ce dragut! Sunt sigura ca iti va iesi delicios, esti o gospodina desavarsita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeee... Cred ca mai am mult pana la "desavarsire"... Presupunand ca se poate atinge acel stadiu. Esti, oricum, foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu s draguta,mai! Mie imi place tot ceea ce gatesti tu, in fine,eu sunt paralela cu fructele de mare si crevetii,insa de multe ori ma inspiri, si imi place tot ceea ce vad la tine in poze :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...