Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 22 februarie 2011

Scones si lalele...

scones si lalele

H O W :
coming soon.....

LATER EDIT.
De fapt e un fel de mic rateu,caci ar fi trebuit sa fie mai crescute si mai micute, dar,desi  vizual nu-s reusite, au fost atat de bune...

Reteta suna cam asa:
1 si 2/3 cana de faina,
2 linguri de indulcitor/ zahar;
1 lingurita si jumatate de praf de copt,
 sare,1/2 lingurita
4 linguri de unt rece, taiat cubulete,
 un sfert de ceasca de stafide ;
un ou batut cu care se ung prajiturelele inainte de a le pune la copt 2/3 ceasca de lapte.

scones cu stafide

Intr-un bol mare se amesteca faina cu indulcitorul /sau zahar, sarea si praful de copt. Se adauga untul si se amesteca totul cu mana, rezultand niste cocoloase . Se adauga si stafidele in compozitie, apoi se toarna laptele si se framanta lejer coca pana devine fina.

Dupa care, din aceasta coca intindem o foaie pe o suprafata infainata si taiem cu o forma rotunda scones-urile :D
Eh, eu aici am gresit:
1- am intins foaia prea subtire si
2- am taiat cu un pahar cam maricel, ar fi trebuit sa aiba o "gura" mai mica...
Adica, ar fi trebuit sa iasa 8 si mie mi-au iesit cam 16 =))))))))
Va imaginati ca in loc de scones, aratau cam ca limbi de pisica, poate stiti acele prajiturele numite asa, in fine, de bune au fost tare bune,noi le-am mancat cu gem de prune de Topolovenifara zahar si cu lapte cald.

scones cu stafide

Povestea lalelelor suna cam asa: de vreo cateva zile troneaza in cancelarie - mare cat juma' de tabla, un afis care ne anunta ca:" florile primite de cadrele didactice sunt considerate MITA si primirea lor de la elevi si parinti cade sub incidenta legii nr bla-bla :)))))

In aceeasi zi cu afisul au aparut si acele lalele galbene, primite de o coleguta de- a mea, ii zic asa pentru ca e mai mica cu vreo cativa ani ca mine, si care, de frica ideii de a fi considerata infractoare, mai ca era sa le lase in cana aceea langa una dintre ferestrele cancelariei: AM IMORTALIZAT MOMENTUL, caci mai trebuie si noi sa ne distram din cand in cand, prea e urata viata asta :D

Deci,cei care ne invidiau pentru "motu' curcanului " primit dupa un an de munca, pot sa stea linistiti, daca le mai primim suntem infractoare!!!!!

Ana

4 comentarii:

  1. àici arata f bine painitele astea, asa ca niste gogosele dospite.
    astept reteta!\

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteptam, asteptam...:) Lalelele sunt grozave !:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, draga Loredana, dar nu asa trebuiau sa arate ,ci mai crescute si mai micute :))) te pup, am pus si reteta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc scumpa, am pus reteta, pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...