Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 22 februarie 2011

Cannelloni alla Bolognese

cannelloni a la bolognese

coming soon.....

LATER EDIT
Nu stiu ce mi-a venit, dar i-am cumparat. Cu ceva vreme in urma,in Cora, cautand de fapt taietei de orez, am cumparat acesti cannelloni si un pachet cu paste din soia, care au servit drept garnitura la un escalop cu ciuperci.
Am tot cautat retete pentru ca sa ii pregatesc, e o treaba destul de migaloasa, dar in final nu o sa iti para rau ca i-ai gatit.

cannelloni a la bolognese

Ingrediente: 12buc cannelloni, 100g parmezan ras sau mozzarela ( eu am pus mozzarela)

Sosul bolognese: 400g carne tocata de vita, 1 morcov mic, 1 ceapa, 1 felie de telina, 1 lingura ulei de masline, 2 catei de usturoi, 1 rosie, 100ml vin rosu, 100ml apa, 200ml suc de rosii, 1 lingurita zahar, dafin, oregano, busuioc, sare, piper

Sosul bechamel: 50g unt,2 linguri de faina, 500ml lapte, nucsoara ( eu nu am pus ), sare, piper

cannelloni a la bolognese

MDP
Taiem marunt ceapa, usturoiul si dam prin razatoarea mare morcovul si telina .
Calim legumele intr-o lingura de ulei de masline 10min apoi adaugam carnea tocata si calim inca putin.
Adaugam apoi vinul si rosia tocata si lasam sa fiarba sub capac 10min.
Adaugam condimentele, sare, piper, sucul de rosii, 100ml apa si lasam sa fiarba la foc mic pentru 30min.

Aflati restul reteti AICI [ de unde m-am inspirat eu :) ]

cannelloni a la bolognese

Eu am pregatit doar o jumatate din cutia cu cannelloni, poate ca pe restul ii fac cu ricota si spanac. Oricum au iesit deliciosi!
Pofta buna!

Ana

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...