Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 24 martie 2010

Cele mai noi premii: o calda imbratisare si o floare delicata!

O imbratisare minunata mi-a fost daruita de draga mea Mariana,careia ii multumesc, si ii cer scuze caci am intarziat cu cateva zile postarea premiului,insa sunt intr-o viteaza cu sarcinile de serviciu, de speriat.
Iata imbratisarea:
"Pentru ca si oficial e primavara(yes,yes)va daruiesc acesta frumoasa imbratisare pentru voi si blogurile voastre care vorbeste de la sine...tuturor care imi treceti pragul,tuturor persoanelor interesate din lista si cele enumerate mai jos(sper sa nu fi uitat pe cineva)

Va doresc o primavara minunata si sa aveti parte de tot ce va doriti!

Ar fi pentru mine un semn daca ar fi postat pe blogul vostru minunat!

Si sa luati aminte este doar pentru voi in parte,fiecare dupa numele vostru,fiecare sinteti pe primul loc pentru mine.

Deci va rog sa-l pastrati numai pentru voi!

Imbratisari calde si o recunoastere de la mine pentru voi si blogurile voastre minunate!"

Aceeasi imbratisare virtuala si, in plus si o floare delicata, am primit si de la Laura( casuta)

Iata floricica:

Va multumesc frumos,dragele mele, Mariana te imbratisez cu mult drag, tu mi-ai fost mereu, in orice imprejurare aproape, si ma maguleste  atentia pe care mi-o acorzi!
Va sarut pe amandoua si va multumesc!
Daruiesc aceste premii tuturor prietenilor din listele mele de bloguri, cititorilor mei si abonatilor fideli, si va rog  sa le primiti si sa le afisati pe blogurile voastre cu toata prietenia mea ( virtuala) .
O primavara la superlativ, va doresc!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...