Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 24 martie 2010

O iesire din Bucuresti

Asa cum va anuntam aici, duminica trecuta am fost plecata din Bucuresti. Si ce bine a fost :D

Acum cateva luni mi-am dorit sa le ofer elevilor mei prima noastra excursie impreuna. Din varii motive, ea s-a tot amanat, cel mai recent din cauza ca una din  locatiile unde voiam sa mergem ( Salina Unirea) era in renovare.
Asa incat, o buna bucata de timp, ne-am reprimat dorul de duca...asta pana cand,acum 2 saptamani aflu,absolut intamplator, ca s-a redeschis publicului Salina.

In traseu erau,bineinteles, trecute si cateva muzee din Ploiesti,pe care astia mici le-au tot vazut in I-IV,asa incat,cum toti , inclusiv eu ( care am 4 saptamani incheiate de raceala, si nu mi-a trecut cu nimica, desi am trecut de la antibiotice la leacuri babesti... ceai de coji de nuci, suc de ridichie neagra, tinctura de propolis, lamaie la greu, cu ceai de macese...etc) am fost raciti, mi-am zis, impreuna cu colega mea, C cu care am mai mers, sa lasam muzeele si sa ii tinem 3-4 ore in Salina,sa ne tihneasca....
Aveau cu ei minge, rachete de tenis, corzi...tot ce le trebuia pentru o distractie pe cinste...
Am plecat deci, pe la 7 jumatate dimineata...


si nah, cam am dat in mintea lor,le-am pozat avioanele in Baneasa: "haideti, doaaamnaaaaaaa, va rugam...."



apoi mi-am facut poza la Ikea, pe unde ma duc picioarele cam des :)) ca sa nu ies din registru...


si am ajuns curand la Manastirea Ghighiu, prima oprire convenita cu C si soferul .


©2010 jurnalulanei.blogspot.com
Aici, cateva secunde fara sa fiu cu ochii pe ei, au fost suficiente ca sa iasa o maicuta la ei,si aproape ca ne-a afurisit, chiar nu am inteles de ce era in halul acela de nervoasa, pur si simplu , initial, ne-a refuzat intrarea in Biserica ( desi noi venisem special sa prindem putin din Sf Liturghie... si inchinare...am mers in fata muzeului, ne-am cerut iertare, i-am rugat pe astia mici sa nu mai vorbeasca,si sa ascultam ce are maica de spus, iar apoi ea si-a cerut iertare,cand a vazut ( dupa ce o rugasem sa ne lase in Biserica si ii promisesem ca nu vor scoate nici un sunet,doar sa ne lase sa ne inchinam la Icoana facatoare de minuni) cat de cuminti sunt.

4ghighiu1

ghighiu1

6ghighiu1

5ghighiu1

Dupa ce am iesit din Biserica, am mers cu totii la Izvor...

3ghighiu1

la Izvor

si apoi am plecat direct spre Salina.
Cand am ajuns...surpriza...inchis din motive de "defectiune tehnica".
Nimeni care sa ne dea o explicatie mai serioasa, sau sa isi ceara scuze pentru ca nu anuntat firma de transport ca venim degeaba ca blegii...

Hmmm, greu moment,imediat m-a luat durerea de cap...aveam cu mine si cativa parinti...bunici...

Pana la urma a trebuit sa ma resemnez ca am luat plasa, si am plecat spre Lacul Miresei... unde i-am lasat sa se joace, dupa cum veti vedea au escaladat toti copacii, au intrat si unde le interzisesem sa mearga, din cauza ca solul era ud, si s-au facut precum niste purcelusi , plini de noroi pe pantaloni caci au adus si mingea cu ei... alta spaima a fost sa nu cumva sa le cada mingea in lac...

Am inspirat aer curat, se simtea sarea...peisajul era super... ne-am mai revenit dupa socul de la salina, au zburdat si au prins culoare in obraji.

2laculmiresei

laculmiresei

laculmiresei

Lacul Miresei

Tot aici am facut cunostinta cu Tacutul...cum a fost el pe loc botezat de copii:

Tacutul

Am cam 190 de poze...voi mai posta, am pus si aici vreo 3.

Am o perioada crunta, am avut zile in care am stat si 10 ore in scoala...daca nu as manca seara, as avea toate sansele sa dau serios jos de pe mine kilograme bune,doar ca la programul pe care il am,ziua nu am timp de luat masa...ceea ce inseamna ca mananc numai cand ajung acasa...adica dupa orele 20.

Cu bine,
Ana

3 comentarii:

  1. Superb !!!
    Sint trista ca nu te-ai gindit si la mine!
    As fi fost un elev cuminte si ascultator!
    O zi de sarbatoare minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anuska , minunata excursie ai facut cu elevii...si le-ai oferit relaxare , joaca si bucurie in soarele de primavara!
    Felicitari!
    Cat despre celbra salina...acum vreo 200 de ani lumina , prin cretacic , cand eu era tanar si proaspat casatorita si purtandu-l pe Alexandru in burta , am vrut sa vizitez salina asta si eraaaa....surpriza! Inchisa din motive tehnice...Stau si ma intreb :de atunci si pana la excursia ta oare a fost vreodata deschisa publicului larg? :D
    Sa ai o zi la superlativ!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, Mariana, cred ca nu m-am gandit la nimeni,in afara de copii! mama chiar a zis ca mult curaj am sa fac excursii, la cat sunt de neastamparati,dar ,slava Domnului am ajuns cu totii bine acasa! Pupici :*

    Ana, multumesc, scumpo! :* Trebuie sa ii mai scot si pe ei,vreau sa am un colectiv unit, si inca mai am de lycru, + ca imi place sa ii privesc si la joaca :)
    In alta ordine de idei...ceea ce imi spui cu salina e culmea, ai dreptate, chiar si o eleva de la liceu mi-a zis ca nici in excursia lor nu a fost deschisa.... cam multa neseriozitate... :( nu cred ca ma mai duc acolo in viata mea, tare m-am suparat.
    Te imbratisez, o seara placuta :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...