Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 25 februarie 2010

RUGĂCIUNE ÎN BUCĂTĂRIE


"Ori de câte ori mă gândesc cum cugetă Fratele Laurent la prezenţa lui Dumnezeu când se află la bucătărie, îmi vine în minte o minunată rugăciune. Se numeşte "Rugăciune în bucătărie":

O, Doamne al tigăilor şi-al oalelor,
Tu ştii preabine
Că n-am timp să veghez târziu,
cum sfinţilor li se cuvine,
Ori să visez în zori de zi,
până la ceruri să răzbesc:
Ci fă-mă sfânt când spăl tigăi
şi feluri de mâncări gătesc.
Deşi ca Marta mă trudesc,
ale Mariei am în gând;
Atunci când cizme lustruiesc,
îmi pare că Te văd umblând;
Îţi văd sandalele pe drum,
şi spăl pe jos frecând de zor:
Primeşte cugetarea mea -
mai mult nu pot, n-am timp, n-am spor.
Căldură fă-mi cu dorul Tău,
mă lumineze pacea Ta,
Îmi iartă grijile şi-mi fă
cârtelile a înceta!
Tu, cel ce oamenii hrăneai
în casă sau pe ţărm mereu,
Preimeşte toată truda mea:
o fac numai de dragul Tău."

"Vitamine duhovniceşti" - Anthony M.Coniaris (la ziua 26 iunie)

via email

Ana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...