Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 24 februarie 2010

POVESTEA CU FIRELE...

Sau cum am invatat eu sa "manevrez" USB-urile :D

Dar sa incep cu inceputul... de o buna bucata de vreme, PC-ul meu dadea rateuri, in sensul ca nu voia sub nici un chip sa se inchida... dupa shut down ramanea asaaaaaaaaa... minute in sir ( incat riscam sa intarzi la serviciu caci nu se inchidea unitatea) si,cum stau foaaaarte bine la capitolul rabdare, il inchideam de la buton :D
Asta pana intr-o zi cand o colega imi spune: " nu mai face asa ca "busesti" hardu' "

Mda... dar calcu tot asa facea. Si am chemat omu' sa imi reinstaleze sistemul ( doar C-ul , ca de obicei, caci aveam prea multi giga de salvat pe dvd-uri iar lenea e cucoana mare- inca.)
Pana sa imi reinstaleze win, calcu a luat de vreo 3 ori restart- SINGUR!!! ...  de nebun asa...
Ciudata treaba, nu o mai patisem ( in prealabil calcu fusese desfacut din toate surubelele si aspirat de gramezile de praf din interior)

Dupa amarata de reinstalare pe bucatele , alta problema : nu m-a lasat sa imi instalez office-ul.
Eeeeeeeeee, deja depasea orice limita de suportabilitate.

Si atunci ii zic omului: te rog ia-l, fa-l cap- coada si apoi mi-l aduci ! ( dar a durat cam o saptamana pana mi-am salvat toate datele pe dvd-uri.) Puteti sa credeti ca aveam 40 GB de poze??? Nesalvate, evident!!!) deja e manie treaba asta cu pozatul. ( in paranteza fie spus, de multe ori mama imi zice :draga mamii de ce mai mananci tu mancare... nu te saturi doar facandu-i poze? :))) Ce bine ar fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! )

Cand venea sa ia unitatea imi spune: vezi ca nu voi putea sa stau sa pun cablurile,ma intorc dupa cateva ore... Ei da, eu si rabdarea :)) Si atunci ce am facut? Poze:))  Ca aceasta:

despre firele pc -ului

Si ,uite asa, am invatat eu sa imi pun la loc singura cablurile :D si drept recompensa am avut voie la platoul cu prajitura cu mere de post ,facuta de mama in aceeasi zi cu istoria cablurilor :)

dulciuri fara zahar

Reteta o gasiti AICI ( cand nu e post se poate face cu branza sau carne )

dulciuri fara zahar

In alta ordine de idei ,astazi am reusit, in sfarsit sa luam banii de la posta ( prietena mea a fost azi cu 40 de euro la ea, dar nu a mai fost nevoie,azi aveau schimbat!!!!)

din Japonia

din Japonia

Te sarut, April! :*

Ana

PS ( care este totusi semnul ca hardul este "busit"? Sau care ar fi putut sa fie cauza restartarilor  de capul lor? Stie cineva? Multam ! )

PPS
Adriana face un lucru minunat, AICI.

Daca puteti si aveti placerea, va invit si eu,alaturi de ea, sa participati!
Multumesc, Adriana, multumesc, tuturor!

13 comentarii:

  1. Ana, am primit un mail de la Iuliana; doreste sa depuna deja banii in contul Ioanei dar este nelamurita cu contul de la BCR.

    Mi-a semnalat ca este diferenta intre contul postat aici la tine si cel de pe site-ul Ioanei si doreste sa stie daca sunt valabile amandoua sau este o eroare.

    Multumesc si multe imbratisari Ioanei.

    Am retinut bine, o cheama si Adriana?

    RăspundețiȘtergere
  2. BCR Sebastian, in contul asta sa puna.
    Da, asa o cheama Ioana Adriana,poti sa verifici in actele medicale caci se vede intreg numele.
    O zi linistita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anuska , pai pentru asemenea placinta apetisanta , zau de nu se merita sa instalezi si dezinstalezi orice Windows de vreo 4-5 ori pe zi si sa faci maiscari de cablu zilnic....hehehehe....
    Sa ne luam de mana , ca azi rds-ul nostru schimba cablurile la abonati...sa vezi matzaraie la noi acasa...dar poate bag o placinta si eu , la copt , in ciuda matzelor de cablu ce vor fi!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ai spor! Abia astept sa vad pozele ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana... cand am vazut prajitura asta minunata, s-a facut intuneric in rest. Era numai ea pe monitor ! Trebuie sa fi fost delicioasa !

    RăspundețiȘtergere
  6. daa, e tare buna! :) te imbratisez :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana, uitam sa te anunt : am onorat, in sfarsit, leapsa pe care mi-ai dat-o acum ceva (mult) timp, cea cu decalogul. :)
    Te imbratisez si eu !

    RăspundețiȘtergere
  8. Wau Ana!!!Tu meriti si o tava cu briose!
    Ce priceputa esti si la asta!O seara buna Ana draga!

    RăspundețiȘtergere
  9. draga mea, eu trebuie putin sa mananc , nu o tava, dar iti multumesc, esti asa de draguta :* Praji e facut da mami,dar nu se face greu, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Leo draga,am citit si mi-a placut mult, multumesc te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  11. I-am transmis Iulianei.
    Te-am intrebat de Ioana daca o cheama si Adriana pentru ca am vazut in alt post de la mine de pe blog si am crezut ca am gresit eu...deci nu m-am ramolit inca si in plus e inca un motiv sa cred ca am ales bine obiectul pentru licitatie

    pupici si transmite-i ca prin intermediul blogului tau si-a castigat multi prieteni

    RăspundețiȘtergere
  12. 99% resetarile se datoreaza prafului; praful depus in interiorul carcasei, pe placa de baza, pe racitor/cooler, si inclusiv in sursa de alimentare;
    restul de 1% se imparte intre soc electric - scos rapid din priza in timp ce mergea , - soc fizic - lovit -, luat curentul brusc, si de foarte putine ori - defect de fabricatie

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc frumos :) AM auzit atatea variante zilele astea,dar asta imi place cel mai mult:) Inseamna ca nu va trebui sa cumpar hard, ce bine! O zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...