Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 19 ianuarie 2010

Tocanita cu ficatei de pasare si mamaliga

tocanita cu ficat de pasare si mamaliga

Ingrediente:

* o jumatate de kg de ficatei de pui;
* 3 cepe mijlocii vechi;
* cativa catei de usturoi;
* sare,piper boabe;
* ulei;
* bulion ( de preferat cel facut in casa );
* apa.

tocanita cu ficat de pasare si mamaliga

Prepararea:
Ficateii se spala bine si se pun pe o hartie absorbanta;
apoi se prajesc in putin ulei in tigaia de teflon.
Ceapa se spala si se taie solzisori.
Punem in wok ( sau in ce tigaie/cratita aveti ) ulei,o cana cu apa, ceapa, si lasam sa fiarba pana devin aramii; se adauga apoi bulionul, piperul si usturoiul, sare dupa gust si ficateii prajiti in prealabil, si se da mancarea la cuptor.

tocanita cu ficat de pasare si mamaliga

Se serveste cu mamaliga calda. ( pentru cei care nu au interzis la combinatia "cartofi-carne" pot sa puna si cartofi in tocanita,asa cum am facut eu , mai demult, aici ).

Pofta buna!
Ana

4 comentarii:

  1. Hm, cautam cbox sa-ti spun ca arata bine papica dar nu l-am gasit. Doar pe comentarii nu pot sa-ti ofer si o cafea.:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata ficateii tai, vin si eu la portioara cu mamaliguta calda. La mine sint antificatei membrii familiei, eu as minca aproape non-stop...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...