Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 28 ianuarie 2010

Pentru cei care vor sa fie pomeniti la mormantul Sfintei Xenia



procedeul este urmatorul :

Slujba de pomenire la mormantul Sf. Xenia se poate comanda scriind o scrisoare cu numele persoanelor ce urmeaza sa fie pomenite, fiind atasata chitanta de transfer banesc (cat vrea fiecare), pe adresa si pe numele persoanei mentionate mai jos :

РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ
199048
г. Санкт-Петербург
ул. Камская, 24
Церковь Смоленской иконы Божией Матери
прот. Виктору Московскому
sau
Viktor Moskovskij
the Church of “Smolenskoj ikony Bozhiej Materi”
Kamskaja Street 24
Sankt Petersburg
RUSSIAN FEDERATION

Mentionez ca aceasta este adresa bisericii in cinstea “Icoanei Maicii Domnului din Smolensk” din Cimitirul Smolensk, acolo unde se afla mormantul Fericitei Xenia.

Este de preferat ca scrisoarea sa fie in limba rusa, dar cred ca se poate incerca si in engleza. Sfanta Xenia sa va calauzeasca viata dupa voia Domnului spre mantuire ! Doamne ajuta !
sursa

3 comentarii:

  1. Am dat peste un site care face traducrea in limbajul rusesc si care traduce si fraze intregi
    http://www.translation-services-usa.com/russian.php

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cum este cu aceasta scrisoare si taxa , dar sunt destul de retinuta. Mi-a fost dat sa cunosc preot ce strangea bani si acatiste pe care urma sa le pune in Zidul Plangerii in Ierusalim. Taxa o explica ca normala, ca asa trebuie , se cere acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Cami


    Boscodina, mie mi a ajutat Domnul si am fost la Zidul Plangerii, si nimeni nu mi a cerut absolut nici un ban :)
    Eu nu stiu cum si ce, insa noi crestinii nu avem voie sa judecam preotii,fii convinsa ca isi va primi "plata" daca a facut ce spui tu, nu contest, si aici se percep taxe pt acatiste... asta e viata noastra

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...