Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 17 ianuarie 2010

Leapsa despre carti




Am primit aceasta leapsa de la Laura ( casuta) si de la Mariana ( Bunatati simple)
Va multumesc pentru ca v-ati gandit la mine!

1. Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti pagina?!

Semn de carte/

2. Ati primit, in ultimul timp, o carte drept cadou si, daca da, care a fost aceasta?
Hmm, mi-am facut singura cadou cateva carti ,caci ne-au fost dati cei 100 de euro,care au ajuns de fapt 130 lei :D ( pentru boc 100 de euro insemna 130 roni =)))) Va mira? )

Altfel primesc in fiecare vineri Jamie Oliver- cadou pentru ca nu s-a intamplat sa am bani vineri, in ultimele luni,mi-o cumnpara mami ( se pune?:P )

3. Cititi in baie?
NU

4. V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si, daca da, care ar fi fost aceasta?
Da, am si scris, dar nu am publicat. Inca :D

5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi?
Ideea cu ziarele care retiparesc carti de baza mi se pare grozava, in special pentru cei care, in loc de carti, au in biblioteca sticle(goale) de parfum,ai alte bazaconii, si evident pentru cei care poate le-au avut,le-au imprumutat si au ramas fara ele.

6. Care este cartea preferata?
Jane Eyre.

7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?
Recitesc cu multa placere romane ale romantismului englez.

8. Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
Le-as spune prea multe ca sa pot enumera aici.

9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?
Da, cu mama!

10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi?
Autorul, referintele autorizate sau ale mamei.

11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie", o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
Sfanta Scriptura.

12. Care este locul preferat pentru lectura?
Fotoliul preferat sau,cel mai des, patul.

13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?
De regula nu ascult muzica, dar, daca ma prinde cartea poti sa spargi si lemne ca nu aud :D

14. Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?
Numai daca nu am gasit tiparita,si asta pentru vreun examen, deci carte de specialitate,insa pentru placerea mea,numai tiparita.

15. Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?
Numai cumparate.

16. O carte este pentru mine... Cum ati descrie o carte?
Un Univers,care trebuie imediat explorat!

Trimit leapsa mai departe Corei , Loredanei si lui Yafa mea draga.

Ana

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...