Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 10 ianuarie 2010

Premii la inceput de an! O leapsa si o melodie! :)

Incep cu leapsa: "Ce ne uneste pe toti?"Si as incepe cu ideea ca nu pot sa o contrazic pe Cora ; ea spune, pe buna dreptate, ca INTERESUL este cel care ne uneste. Asa este!

Ceea ce as adauga eu, si spun asta in urma unei  constatari personale de data foarte recenta,este ca ne mai unesc si NECAZUL,SUFERINTA,NEDREPTATEA!

De ce spun asta?

Trebuie sa stiti ca eu am avut "norocul" sa exist intr-un colectiv foarte unit, eram chiar mai uniti inainte de un "conflict" pe care l-au starnit doi colegi care si-au dorit cu toata forta si reclamatiile lor sa fie directori,in locul celor pe care ii avem de ani de zile.
Nu au reusit sa ii schimbe pe sefi,dar ne cam subrezisera Familia pe care o aveam in scoala,si nu pun ghilimele pentru ca asa eram, o Familie.
Ajunsese sa ne fie teama sa deschidem gura pentru ca nu cumva  sa  fim "parati" fie ca suntem "prieteni" cu reclamagii, fie neprieteni cu sefii, desi ,de cele mai multe ori nu era cazul cu nici una din variante.
Ei bine, treaba asta cu situatia totalmente neclara a invatamantului si sila cu salariile "cersite" ne-a adus acolo unde eram inainte de conflict, si,am uneori momente cand ma consider eu mai matura decat colegele mele care sunt bunici, cand vad cum se bucura, bietele, ca niste copii din orice: ca ne-am reintalnit sanatosi si in 2010, ca am luat salariul pe noiembrie, ca sefii nu ne obliga, in nici un caz sa recuperam sambata, etc.
Deci necazul, suferinta,nedreptatea ne unesc, si ne fac sa uitam cu desavarsire orice altceva.

Probabil ca mai poate unii oamenii si BOALA. Desi si asta e tot un fel de suferinta -fizica- deci nu se pune separat.

Cand vad isteria iscata de gripa noua, mi se strange inima ... e uimitor cati oameni au cazut in capcana mass media : "a mai murit un om...,numarul deceselor a ajuns la... " dar nimeni nu le spune ca nici unul din cei care ne conduc si care ne tot imbie la vaccinare nu si-au facut acest vaccin, nici chiar Streinu Cercel,despre care am auzit ca este mason si ca si-ar fi injectat nu-stiu-ce vitamina, atunci cand a facut "tam-tam-ul" cu vaccinarea in direct! Acum, daca cel care mi-a spus a mintit,inseamna ca mint si eu,oricum vom trai si vom vedea...caci daca s-a vaccinat exista o foarte mare probabilitate sa aiba reactii adverse.( nu ca as dori cuiva asa ceva, Doamne apara!)

Leapsa merge mai departe la Danna , Yafa , Niko si Loredana.

Si acum, premiile. Sunt superbeeeeee, priviti-le:




 
Le-am primit de la Mariana mea draga, Ana- Maria , Danna

si Cora

Multumesc frumos, dragele mele!!!

Premiile merg mai departe la : Yafa  , Laura Adamache , Theodora ( al carei blog abia l-am descoperit,cu o zi in urma ) si la Zambetul vesel al Teodorei.
De asemenea, Mariana mi-a daruit si o melodie



pe care o daruiesc tuturor!

O saptamana linistita!

Ana

4 comentarii:

  1. multumesc mult pnetru leapsa. esti o draguta. mereu te gandesti la mine.
    sa ai o saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iţi multumesc mult, Ana. Mă bucur că am dat peste tine in poiana asta virtuala. Blogul tau imi da pofta de viata si de ... mancare.
    E ca-ntr-o casa calda si primitoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, scumpa mea Ana, iti multumesc din suflet pentru premii si pentru leapsa. te pupic

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiam eu de ce ti am trimis leapsa mi a placut articolul tau l-=am citit de dimineata insa sunt prea aglomerata, cam asa va fi toata saptamana! Te sarut Loredana!

    Theodora , cu mult drag! M-ai amuzat ca mi-ai amintit cum imi zice un prieten, ca blogul meu nu e doar ortodox, ci amalgam cu mancaruri ;))

    Yafa mea draga, daca ai stii cu cat drag...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...