Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

"Gaselnitele" saptamanii trecute...

Cred ca toti ati "patit" sa va ramana prin frigider diverse alimente sau preparate pe care nu ati reusit sa le consumati.
Asta patim si noi an de an.

Pentru ca imi place mult sunca de Praga, am mai mereu in casa, aveam si acum, chiar daca erau Sarbatorile, dar nu am avut nici chef,nici cand,nici cum sa o consumam pe toata, insa nu se punea problema sa o aruncam,in nici un caz; drept pentru care, am "incropit" un soi de chec aperitiv, marca Ana :D

Chec aperitiv

Si am pus asa: sunca ramasa in frigider taiata marunt, castraveti murati, am batut 2 oua ca pentru omleta si am pus in ele un "varf" de bicarbonat,sare si piper macinat, apoi faina cat sa arate aluatul ca o omleta mai groasa, ulei de masline si cascaval razuit.
Se pune totul intr-o tava de chec si se da la cuptor; se tine pana trece testul cu scobitoarea.

Chec aperitiv

A iesit tare gustos, si am avut dimineata la micul dejun.

Chec aperitiv

Daca doriti sa vedeti o varianta mai elaborata, incercati aici

Alta gaselnita a fost "fabricata" din cozonacul facut de mama, pe care nu am reusit sa il mancam tot, plus niste biscuiti "Fitness" care erau cam zdrobiti.

Tort

Am "sfaramat" cozonacul si biscuitii cat mai marunt, am facut o "crema" dintr-o jumatate de pachet de margarina Unirea+ fructoza, am adaugat pudra de roscove, am omogenizat, apoi am pus totul pe un platou presand ca sa arate ca un blat de tort.
Am ornat-o cu frisca si am dat "prajitura" in frigider, unde ar fi trebuit sa stea pana a doua zi... aiurea a stat cam 6 ore si apoi ne-am servit! :D

Tort

Din pacate a iesit cam prea dulce pentru gustul meu... si nu am reusit sa mananc din ea nici o portie intreaga. Dar nu s-a aruncat! Cuiva i-a placut asa dulce rau :))

Si a treia gaselnita este tot un dulce rau de tot,din care cand am vrut sa mananc am patit ca si cu cel de mai sus.

Pe langa cozonacul facut de mama si ramas nemancat,am mai avut un cozonac rotund gen Panetone, primit de Craciun de la o colega.

chec- tort

Ce i-am facut?
L-am taiat in 3, am pus fiecare felie pe cate o farfurie, am facut un sirop din apa ,fructoza si zeama de lime, l-am insiropat, a stat asa cateva ore, pana siropul a patruns cozonacul, i-am facut 2 budinci dietetice, una de vanilie,si cealalta de ciocolata, pe care le-am pus intre straturile de cozonac, si apoi am ornat cu frisca ( eh fara talent,ca nu era in plan sa il prezint poporului :D)

Si gata!
Super bun,dar cam dulceeeee!

chec- tort

Asta a fost tot!
O duminica placuta!

Ana

8 comentarii:

  1. Miam miam! Tortuletul arata asa de...aromat!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata Ana!

    Ce bine arata toate!

    Zic:ca esti tare inventiva!

    Ideea cu checul o aplic diseara(desi nu imi place deloc sa coc sau sa fac prajituri duminica,dar e musai ca miine la prinz trimit pachet,si ma tem ca daca fac asta dimineata nu se raceste complet)!

    Toate ti-au iesit grozave!pina si ornatul...da,da!

    Duminica placuta si linistita!mai vorbim ca sint singura la manevrat netul!Yess....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo, Ana, imi plac mult inventiile tale, mai ales cea cu checul... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. da, Cora este tare aromat ;))

    Ha ha Mariana,deci ai netul numa' pt tine,ce bineeee, am vazut deja ca ai facut "ordine" in listele de bloguri! Arata tare bine ;)

    Venind din partea ta,draga Daniela,cuvintele astea chiar ca s compliment! La ce minunatii iti ies tie din manuteeeeee, eu mereu te admir! Duminica placuta si voua, va sarut :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicios....checul arata de minune si prajiturica, miami, miami...Pup mare, sarut mana mamei

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc,draga mea! esti pe mess? daca ai timp intra diseara putin ca as vrea sa vorbim, te rog! Da un buzz ca las invizibil. Pupici tie si copilasilor, salutari domnului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anuska , ce bine arata toate...Aperitivul ti-a iesit ca o painica cu bunataturi...tare fain arata!iar panetonne ala transformat in tort arata apetisant la maxim!
    No,io balesc...arata tare bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Ana draga! Eu la capitolul gogosaristau cam prost,de aia nu i am pus si gogosari :) Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...