Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 31 ianuarie 2010

Premii de iarna.

Am amanat un pic postarea celor mai noi premii pe care le-am primit,insa asa cum am promis, le postez acum caci a venit momentul in care pot sa fac acest lucru ( prietenii stiu de ce...)

Am primit de la Cora ( care nu ma uita niciodata atunci cand are de daruit ceva, si careia ii multumesc din suflet pentru tot )  si de la Loredana ( care imi e tare draga ) un premiu care ma onoreaza si pe care nu stiu daca il merit! Si voi imi sunteti  foarte dragi, Cora si Loredana, si va simt ca pe niste surori, probabil ne leaga si faptul ca ne mancam amarul in acelasi "sistem..."

Iata premiul si regulamentul lui :

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post , care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Cele ( doar) 5 nominalizari ale mele sunt:
1. Niko ( pentru ca imi e mereu aproape - si la bine si la greu );
2.Flori ( pentru sufletul ei nobil );
3. Laura Adamache ( pentru prietenia ei neconditionata, pentru blogul si retele ei pentru ca imi plac foarte mult- la fel si modul de prezentare)
4.Marilena ( pentru  tot ajutorul pe care mi l-a dat);
5. Mihai ( cu multumiri )


Un alt premiu pe care mi l- a daruit Mariana  este acesta :

Acest premiu il daruiesc tuturor celor care contribuie la strangerea sumei de bani necesara tratamentului Ioanei
Multumesc mult!

Ana

3 comentarii:

  1. Ana, mulțumesc tare mult că te-ai gândit la mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu drag,Marilena :) Si eu iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. multam de 'nominalizare ...

    @eu nu am facut mare lucru, multumiri mai ales (si din partea mea) celor ce au facut si fac eforturi pentru ca ioana sa se faca bine ...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...