Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Iaurt cu gem de mure dietetic si mandarine

Zilele acestea am mancat aproape exclusiv iaurt... insa nu din cauza de regim, ci pentru ca altceva nu puteam sa mananc fara sa imi fie rau. Cam asa patesc eu la suparare...
Si pentru ca,la un moment dat ficatul imi cerea dulce... mi-am facut propriul dulce, care nu e cu nimic deosebit,sau cine stie ce filozofie, insa pe mine m-a scos din incurcatura... stiu,era si mai bine daca aveam masina de facut iaurt, si un taran autentic de la care sa iau laptele. A mers si fara!

iaurtdietetic

Asa incat, in iaurtul meu degresat am adaugat doua lingurite de gem dietetic de mure , am amestecat foarte bine, apoi am curatat o mandarina si i-am adaugat iaurtului felii taiate in doua.

iaurt

A iesit delicios, dulce si racoritor.

iaurtdiet

Si s-a mancat pana in pic. Cred ca si cu alte fructe si dulceturi iese foarte bun.
Eu nu prea mananc miere, dar  ar iesi bun si cu miere si fructe, dupa gustul fiecaruia!

iaurt-mosaic

Ana

2 comentarii:

  1. Arata super! Eu am incercat in vara cu dulceata de soc . E grozav la gust.
    Pup! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam. Hmmm,dulceata de soc? E prima data cand aud de asa ceva... :)
    da' cred ca-i buna...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...