Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 31 ianuarie 2010

Inceputul Triodului

Incepand cu Duminica Vamesului si a Fariseului,  am intrat in perioada Triodului, din care primele patru saptamani ne pregatesc pentru intrarea in Postul Mare. Tot de duminica trecuta, cea a Vamesului si a Fariseului se face rugaciunea Sfantului Efrem Sirul, zilnic, si in biserica, si acasa de catre credinciosi.

Aceasta este :

-Doamne si Stapanul vietii mele, duhul trandaviei, al grijii de multe, al iubirii de stapanire si al grairii in desert nu mi-l da mie;
-Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei, daruieste-l mie robului Tau;
-Asa Doamne Imparate, daruieste-mi sa-mi vad gresalele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in veci vecilor. Amin.

La fiecare cerere se face cate o metanie mare.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...