Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 31 ianuarie 2010

Leapsa de la Mariana

 De azi,de la Mariana  ( desi ma hotarasem sa nu mai raspund la leapse atat de intime...Mariana mi-e tare draga,nu pot s-o refuz)
Asa incat, intrebari si raspunsuri despre mine...
1. Principala mea trăsătură: credulitatea ( care, de multe ori mi-a adus neplaceri...)
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: (sunt doua :) empatia si simtul umorului;
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie:as zice mai degraba ce nu-mi plac "femeia-barbat" si nici puturoasa!
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: loialitatea;
5. Principalul meu defect: inconsecventa ( incep multe si le termin mai greu) 
6. Îndeletnicirea mea preferată:lectura, plimbarile si fotografia- toate- si bineinteles statul prea mult la calculator:"sar" dintr-un blog in altul,gasesc site- uri cu ce ma intereseaza si ma apuca 3 noaptea la birou ( sa nu faceti ca mine !)
7. Fericirea pe care mi-o visez: inca un Pelerinaj la Locurile Sfinte, insotita de cei ce imi sunt dragi!
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: NICI NU VREAU SA MA GANDESC LA ASA CEVA, drept pentru care aceasta intrebare nici nu exista!!!
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: intr-o casa, nu la bloc cu tot felul de lume... si, din cand in cand, putin in Anglia :D
10. Culoarea mea preferată: imi place foarte mult verdele,si mai nou, imi plac maron si rosu;
11. Floarea care-mi place: gerbera, dar si trandafirii si chiparoasele ;
12. Pasărea mea preferată: nu am ;
13. Prozatorii mei preferaţi: surorile Brontë;
14. Poeţii mei preferaţi: Minulescu;
15. Eroii mei preferaţi din literatură: romanticii ;
16. Eroinele mele preferate din literatură: Jane Eyre;
17. Compozitorii mei preferaţi: tatal meu,  Rahmaninov  si ... Strauss ;
18. Pictorii mei preferaţi: Monet;
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: primul meu duhovnic;
20. Ce urăsc cel mai mult: n-as zice ca urasc ceva sau pe cineva dar ma feresc cat pot de omul prost ca-i tare odihnit si incapatanat, precum si  de laudarosi caci au o parerea prea buna despre ei ca sa poti avea o discutie normala cu ei/ ele ;
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: vointa, muuulta vointa si rabdarea!
22. Cum aş vrea să mor: batrana, spovedita si impartasita;
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: cele facute fara rea intentie;
24. Deviza mea: "Căutaţi mai întâi împărăţia lui Dumnezeu şi dreptatea Lui şi toate acestea se vor adăuga vouă. " ( Matei: 6, 33 )

sursa foto

 Provocarea merge mai departe la : Loredana, Niko, Nicoleta ( agenda di Nico), Tunde, Danna,Ana Maria, Marilena si Flore .


O saptamana linistita si cu sanatate, tuturor! ( si in special unui omulet drag si iubit ) 
Ana

8 comentarii:

  1. Sint onorata!

    Nici nu ma puteam gindi sa raspunzi altfel!

    Te pup noapte buna!te prinde ora 3 ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu, sa te am prietena!

    Daaa,de multe ori! Dar azi am sa merg lanani mai devreme cacimaine e o zi speciala, din maimulte puncte de vedere. Pupici si o saptamana usoara, draga Mariana! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ziua sa+ti fie speciala si placuta!
    Noapte buna si somn bunuc!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa dea Domnul! Si tie asemeena! NB

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc , Anuska!Tocmai am postat-o!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce intamplare! :) Tocmai i-am transmis de curand unei interlocutoare motivele pentru care am ales sa-i scriu: pentru ca are simtul umorului, pentru ca este empatica, pentru ca este sincera si pentru ca este femeie. Am completat cu constatarea ca un astfel de interlocutor este greu de gasit :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult Ana!
    O saptamana minunata si tie!
    http://florentza.blogspot.com/

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțam Ana, încerc să preiau leapșa după ce mai termin din treburi! O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...