Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 22 decembrie 2009

Premii frumoase de sfarsit de decembrie !

Pentru care va multumesc, tuturor,dragele mele prietene!
Va daruiesc aceste flori virtuale, cu toata pretuirea mea,cerandu-va scuze pentru ca,desi va aprecisez  si va citesc cu regularitate,nu am mereu timpul sa las un semn ( a se citi...comentariu) ca am trecut pe la voi.




Si acum, premiile:
 
 l-am primit de la Cami  , Daniela, Dana , Cora , Yafa si draga mea Mariana .  Multumesc frumoooos! :)
Sper ca nu am uitat pe nimeni!

Si un alt premiu, la fel de frumos si de drag mie....



 pe care l-am primit de la Loredana  si de la Ana-Maria

Sa va bucure Domnul asa cum ma bucurati voi mereu pe mine!
Aceste premii pleaca de la mine   la: Carmen , Yafa, Mariana, Cami, Daniela,Cora, Danna, Loredana , Ana-Maria, Laura Adamache, Laura Sava si Maya.

Ana

10 comentarii:

  1. Ana, scumpa mea prietena, iti multumesc din suflet pentru premiu si pentru flori, te pupicesc si doresc tie si celor ce iti sunt aproape Craciun fericit, linisitit, plin de lumina,sanatate si bucurie, Anul ce va veni sa fie cu muuuuulllltttt mai bun decat cel ce trece si sa va aduca numai bine. Te sarut cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, draga mea, simt atata caldura din partea ta! Mi-ar placea sa te cunosc candva live! Va doresc tie,si familiei tale frumoase, un Craciun fericit cu sanatate si dragostea si ocrotirea lui Dumnezeu pentru voi!
    Sa dea Domnul sa avem cu totii un an 2010 mai bun si cu multe realizari! Te sarut! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca este valabila si pentru mine povestea cu comentariile! Asta neinsemnand ca nu citesc ce scrieti!Deci, stiu cum e!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos,Ana...sunt superbe florile...,iti doresc din suflet un Craciun plin de lumina si caldura,alaturi de cei dragi!Sarbatori fericite!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sfanta sarbatoare a Craciunului sa va aduca numai bucurii alaturi de cei dragi !
    Sa aveti parte de multa caldura si pace in suflete si in casa, si multa sanatate! Cami

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea Ana iti multumesc din toata inima pentru minunatele premii si iti doresc un Craciun Fericit alaturi de cei dragi si un An Nou plin de sanatate si realizari!!
    La Multi Ani draga mea!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Cora,asa este! :)

    Danna,ma bucur ca iti plac,asta era intentia ;) Multumesc si sarbatori fericite si voua!

    Cami,sa dea Dumnezeu! Multumesc si voua Sarbatori fericite!

    Laura mea draga,iti multumesc din suflet pentru tot! Craciun fericit si un An Nou binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anuska , multumesc si iti doresc un Craciun de vis,alaturi de cei dragi tie si sarbatori cu bucurie!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc foarte frumos pentru ele!Premii minunate de la o persoana minunata!Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...