Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 23 decembrie 2009

Cozonacii

Nuuu, nu i-am facut eu, ci mama!!!
Daca ati putea sa simtiti miroooosuuuuuul.... Se pare ca sunt si foarte gustosi,cel putin asa ne-au zis colindatorii :D
Cozonac

Eu am facut...pozele, s-o luam metodic...

cozonacii

Cozonac

cozonacii

cozonacii

Cozonac

Cozonac

Cozonac

Faina, fructoza, stafide, ciocolata dietetica, rahat, caise uscate, esenta de rom...hmm,miroase mi-nu-nat... unul si cel mic rotund sunt pentru noi,unul e pentru impartit si 2 pentru colindatori.

Si o Icoana superba, pe care am gasit-o aici



Ana

11 comentarii:

  1. Minunati cozonacii!sa-i mincati sanatosi,iar mamei tale dragi:salutari respectoase!
    Ce bogata esti Ana!!!
    Dunmezeu sa va tina impreuna multi,multi ani sanatosi!
    Si eu am fost la cimitir ieri sa-i "colind",pe parinti mei!Uf.!

    O seara buna Ana draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai numai pe mama o am! Domnul sa ii dea sanatate si sa o am langa mine si la 100 de ani!

    Am sa ii transmit,multumesc! O seara buna si tie, draga Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, arata divin!Sa ii dea Dumnezeu multa sanatate mamei tale si tei si oricui doresti tu.Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Amin, Libra! Te imbratisez! :*

    Mariana,multumesc asemenea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana, bine ca e post si pot sa ma abtin! Altfel, muream de pofta! Ma infranez, ma infranez! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun fericit, multa liniste in suflet si multe bucurii!! Un An Nou plin de impliniri!! La Multi Ani!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Ana, iti doresc sarbatori fericite, cu bucurii, pace, liniste sufleteasca, bunastare si multe, multe cadouri de la mos Craciun ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori fericite draga Ana !!!

    Sa va fie casa, casa
    Cu bucate noi pe masa
    Mos Craciun cu sacul plin,
    Drumu'n viata cat mai lin,
    Bogatie cata vreti,
    Sanatate pentru toti,
    Iar la anul care vine
    Sa va fie si mai bine.
    LA MULTI ANI !!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am venit sa colindam...Dom-Dom sa-naltam..! Ne-am adunat cu mic cu mare sa va colindam, poate, poate ne facem si noi cu o bucatica caci trebuie sa fie minunati!Sarut-mana mamei tale,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  10. Vamultumesc tuturor pentru urari,dragele mele! Domnuls a va dea tot ceea ceva este de folospentr anul care vine!

    Draga mea Yafa, cu siguranta esti invitata mea la cozonac , cu totii sunteti! Iti multumesc pentru cuvintele frumoase pentru mami,i am transmis, te imbratiseaza cu drag si va doreste tie si familiei tale sanatate si tot ce e mai bun si mai frumos pentru voi!
    Te imbratisez! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...