Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 30 iulie 2009

Premiul - leapsa

Am primit de la Zenna, o copila tare draga mie,( ii zic copila pt. ca e mult mai mica decat mine, sper sa nu se supere :P ) un premiu- leapsa, ( voi prelua si leapsa de mai demult, promit,dar cand voi fi mai libera!) pe care il preiau fara intarziere, pentru ca voi avea zile din ce in ce mai aglomerate, care nu ma vor tine departe de net, ci doar de bloguit; voi fi pe aici si va voi citi, insa nu stiu cat timp voi mai avea de postat.
Sa revin... premiul- leapsa imi cere :

1. Să scriu 5 lucruri pe care le fac cu multă plăcere;
2. Să trimit şi eu premiul la 10 persoane.

Si incep cu ce-mi place, imi plac mai mult de 5, dar daca asa cere leapsa, ma voi limita numa' la 5

1.sa citesc;
2.sa ascult muzica;
3.sa ma plimb;
4.sa fac fotografii;
5.sa calatoresc.

Cele 10 persoane care primesc premiul sunt: Mariana, , Laura Sava ( pentru cand seintoarce din concediu :P ), Leila si Lory , Mariana- Bunatati simple , Maya , Jacob , Nicoleta , Niko , Tunde, Danna si Loredana .

O zi frumoasa,tuturor!
Ana

7 comentarii:

  1. Iti multumesc mult Ana,pt faptul ca te gandesti si la mine,cand acorzi premii...iti doresc spor in toate..si sa depasesti perioada aglomerata..cat mai usor cu putina... sa revii cu postarile tale frumoase si interesante.:*Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiam ce varsta aveti si imi cer scuze ca v-am tutuit, sper sa nu va suparati pe mine; multumesc ca ati preluat leapsa, va pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Danna scumpa,multumesc frumos! Cum sa nu ma gandesc daca- mi place blogul tau,iar tu mi esti tare draga? Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Zenna, te rog frumos sa ma tutuiesti fara nici o problema, de drag ti-am zis "copila" ,nu ca as vrea eu sa ma simt mai batrana si domnita ;)), Nici pe departe ideea ca sa- ti sugerez formule de dvs, te rog sa ma tutuiesti,ma supar daca mi zici cu dvs :P .Pupici scumpica si spor la postari frumoase si neplagiate :) Te imbratisez cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana!asa ar fi trebuit sa incep si eu:Am primit de la o "copila tare,tare draga mie" leapsa ca de ea e vorba! ha,ha,!!!nu defapt nu m-am gindit de loc la asta,doar cind am citit la tine!!eu zic ca respect poate fi vorba la orice virsta,si la orice virsta poti admira pt.ce face un tinar sau mai putin tinar!!!Mi tare drag de voi toate fetele,si mai ales citeva care m-ati primit cu atita intelegere si drag!si va multumesc!!!

    Ana!am postat si eu leapsa si iti multumesc pt.ca te-ai gindit la mine!te rog:te astept la mine cu drag (un pahar de lapte+croason?sau vedem noi ce....si am inteles ca premiile nu pot fi la persoane pe care tu le-ai premiat????da te rog un semn cum am facut eu??????te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da Mariana poti sa premiezi pe cine vrei tu, chiar daca le-am premiat si eu poti si tu pe cine vrei sa premiezi;se intampla sa ia o persoana un premiu de la mai multe fete :) Pupici,vin cat pot de repede la tine!Mai am un pic de treaba si vin :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooo! Mulţumesc mult, Ana! Şi scuze că n-am observat premiul. Îl primesc cu mare drag...mai după amiază că acum fug repede la o treaba ce nu suportă amânare...:) Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...