Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 29 iulie 2009

' Msa'a

Mie imi plac vinetele foarte mult, insa cum coapte se mananca cu paine, am zis ,hai sa incerc reteta aceasta.
Si nu imi pare rau, chiar daca a mea a iesit mai "bronzata", caci cuptorul meu coace ca nebunu',si a fost suficient sa ies cateva minute din bucatarie ca a si bronzat mai mult decat trebuia. Dar oricum e buna.( am dat la o parte arsura :D )
Eu am pus jumatate din catitatile din reteta originala,pe care o gasiti aici DACA ACEASTA ESTE INTR-ADEVAR SURSA REALA - CITITI UPDATE! ( unde mancarea arata asa cum trebuia sa arate cand ai un cuptor normal- dar stiti si voi cat de cald a fost ieri,nu puteam sa stau numai in bucatarie...)

msa'a

INGREDIENTE

(Eu am pus totul pe jumatate)
* 1 kg vinete
* 1 kg rosii
* 1 kg ceapa
* 4-5 catei usturoi pisati
* cascaval ras ( optional )
* busuioc
* menta ( EU NU AM PUS CA NU-MI PLACE)

PREPARARE

  1. Se taie rondele toate si se pun intr-o oala de preferinta mai mult larga decat inalta( eu tot in wok am gatit ) , 2 linguri de ulei de masline si apoi ingredientele:
  2. un strat de ceapa pe fundul oalei, un strat de vinete, un strat de rosii si se repeta operatiunea pana la terminarea ingredientelor.Se presara pe fiecare strat (menta) busuioc, sare si cascaval ras.
  3. Se pune la foc mic (sau pt cine are rabdare sa astepte - la cuptor, dar sa nu plecati deloc de langa el :D, caci vi le bronzeaza rau...) , se acopera cu capacul si NU SE AMESTECA absolut deloc in primele 15 min.( la mine asta a fost o greseala caci in 15 min. a fost deja gata!!!)

Daca nu rezistati sa mancati fara paine deloc puteti lua 3 bucatele mici dintr-o lipie libaneza graham.


msa'a

Pofta buna!

msa'a

Ana


UPDATE;
Din pacate nu mai pot cita aceasta sursa pt ca nu e sigura, se pare ca "ia" retetele si nu spune sursa, pentru exemplificare,priviti :

Aici este originalul, iar aici reteta "luata" fara acord. Ce inselatorii mai sunt pe netul asta...Sper sincer intr-o rezolvare amiabila a situatiei,insa pana atunci nu voi mai cita sursa cu blogul arabesc,caci nu am nici o certitudine canu dau pista falsa, si nu vreau sa fiu acuzata de ceva!
Ana

7 comentarii:

  1. Ana !draga mea,eu reteta asta am facut-o ani de zile si e tare buna(doar ca eu o faceam pe aragaz nu in cuptor!(nu stiu de ce???)multumesc ca mi-ai adus aminte de ea!si eu fara menta ca nu-mi place
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai data viitoare si eu tot pe aragaz o fac ca am mai mult control asupra "bronzatului" scuze ca arata chiar asa de neagra,trebuia sa o incadreza la leapsa Laurei cu "nereusite transformate" numai ca nu aveam ce sa mai transform, oricum,gustul este deeeliciosss!!!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, m-ai inebunit cu curele de slabire! Si eu m-am ingrasat mult, dar nu as manca o zacusca sau ceva cu vinete coapte fara o coaja de paine...! Iti admir nespus perseverenta! Sincer! De cate ori vin pe la tine, am parte de un dus rece, cand vad cu cata grija cantaresti ceea ce mananci, ca nu consumi paine, etc, etc. Sper sa reusesc si eu sa ma adun si sa scap de cele 15 kg care imi stau pe creier, sau ...in alta parte! Deocamdata...ma uit numai la altii!
    Acum, fie vorba intre noi, sper ca si slabesti! Ca eforturi vad ca tot faci! Eu am cam obosit de atatea eforturi...desi acum un an jumate aveam mai putin cu muuulte kg.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar nu vreau sa fiu dus rece,draga mea pt nimeni,eu in primul rand pt mine ca sa -mi intaresc vointa fac toate acestea,dar m-ai si distrat teribil cu "sau prin alta parte" :)),am ras pe aici copios ;))> Multumesc de vizita si comentariu, de mult nu am mai vorbit! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. te imbratisez si eu cu drag,si pe Anna mai ales :P

    RăspundețiȘtergere
  6. am luat si eu vinete azi...imi place cum arata ce ai facut...fac si eu...dar cred ca pe aragaz, cum zice Mariana

    RăspundețiȘtergere
  7. da,da mult mai bine pe aragaz ca nu se arde
    spor la treaba :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...