Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 25 iulie 2009

Mic dejun

Printre cele mai noi achizitii in materie de bucatarie se numara si un quesadilla maker,

quesadillmaker

pe care l-am cumparat cautand de fapt aparat de gauffre.

mai multe fotografii gasiti aici .

Este ideal pentru un mic dejun mai lejer. Eu nu am facut pana acum compozitie de quesadilia, ci pregatesc cu lipii libaneze din graham: ung aparatul cu foarte putin ulei de masline, apoi lipiile cu branza de vaci sau cu branza de vaci amestecata cu marar, le indoi pe jumatate si le pun, pret de cateva minute, in quesadilla maker.

quessadilla1

Cele simple pot fi mancate cu caise sau , mai bine, doar caisele!!! (preferatele mele )

abricot

abricot3

Costa mai putin decat un gauffre si e de folos la casa omului.

Ana

2 comentarii:

  1. Uau!ce bijuterie de bucatarie!sa-l stapinesti sanatoasa!(am cautat o felicitare asa mai speciala,am gasit-o,am si scris-o dar nu merg e-mailurile asa ca am scris la cbox!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mariana pentru tot :* Stai linistita ca nu ma serbez azi. Pupici si o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...