Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 24 iulie 2009

Semneaza petitia pentru invatamant superior de calitate!

Cu riscul de a-mi atrage cateva antipatii bune, voi spune direct ca sunt in totalitate pentru studiul intr-o facultate de stat!
Pe cele particulare nu le gasesc decat ca pe-o modalitate mult prea comoda de a "cumpara" o diploma.
Stiu ca veti zice, unii dintre noi, ca de invatat, daca e omul serios, se invata oriunde, dar nu e chiar asa. Acesta este un cliseu, ceva ce vine din anii aceia, dar care, intr-o tara in care coruptia incepe la nivel de gradinita, nu se aplica, sau e nul!
Din pacate, nu avem maturitatea necesara pentru ca o facultate particulara sa fie ceea ce ea este in tari cu traditie in asa ceva.
Si, daca lucrurile ar fi bune si serioase intr-o facultate particulara, atunci cu siguranta nici unui absolvent al unei astfel de facultati nu i-ar fi teama sa se confrunte cu absolventii de la stat.
Ca sa fiu sincera, nu ii condamn, mai degraba imi pare rau pentru ei pentru ca arunca banii pe fereastra. Cred ca ar putea face lucruri mai bune cu banii decat sa ii arunce in asa- zise studii superioare.

Am cunoscut o profesoara care absolvise intr-o astfel de institutie si, din pacate, nu stia carte nici pentru ea, orele ei decurgeau la modul aceasta: invita elevii la copierea din manual a lectiilor.Acesta e invatamant?

Sau un alt caz, doctor care facuse disectie pe papusi... pediatru, vecin cu parintii celor mai buni prieteni ai mei,iar cand fetita lor a fost bolnava, nu au lasat-o, evident pe mana vecinului -medic la particular- care s-a suparat foc, si nu mai spune nici "buna ziua" de atunci.
In fine, nu neg faptul ca si la stat ar mai fi loc de mai bine - pentru a ramane cumva in limbajul acelor ani, insa o facultate de stat iti ofera , cu siguranta, mult mai multa seriozitate in studiu, si chiar si in examene.

De aceea, va invit sa semnati Petitia pentru invatamant superior de calitate .

Sunt un om simplu, fara apartenta politica si, fara absolut nici o simpatie pentru Doamna Ministru, insa imi doresc pentru copiii mei un invatamant serios ( vor trece multi ani pana cand invatamantul particular va fi si in Romania ceea ce el este in vest).

Ana

2 comentarii:

  1. Ana sint intru totul de acord mai ales ca fetele mele au dat examene de admitere asa ca lumea si ma refer la admitere cu examene nu concurs de dosare(eu nu sint de acord deloc)mai mult fiica mea cea mare este asistent univ.si putea sa fie la o univ.particulare(chiar si cu plata la ore asta pe linga univ.unde preda,dar nici nu a vrut sa auda de asta!deci ea a optat la stat!are pretentii si nu o motiveaza un salar mai mare(cred ca la particulari e salar mai mare ca la stat)excelent punctar articolul tau!si semnez fara nici o ezitare!D-zeu sa va ajute pe voi DASCALI!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...