Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 25 iulie 2009

Supa de rosii cu taietei integrali

Este foarte buna, mai ales rece si se prepara foarte repede.
Se poate face si cu galusti , mie imi place cu taietei ( integrali ) .

supa

INGREDIENTE
  • 5 rosii potrivite ca marime;
  • jumatate de punga de taietei integrali
  • apa;
  • ulei de masline;
  • ierburi italiene de rasnita;
  • o ceapa mai mare .
PREPARARE
  1. se spala rosiile si se pun la fiert intregi;
  2. intr-o oala de ciorba se pune la fiert ceapa- spalata , curatata si tocata, cu o lingura- doua de ulei de masline ( totusi nu prea mult ulei, caci devine gretoasa supa);
  3. dupa ce rosiile au dat in clocot, oprim si le scoatem din apa, le lasam sa se raceasca putin cat sa putem sa le decojim;
  4. intre timp, fierbem al dente taieteii, dupa care ii "racorim" sub un jet de apa rece;
  5. adaugam in oala in care a fiert ceapa, rosiile decojite si pasate, apoi taieteii, si mai dam la fiert 15 minute.
  6. la final se adauga patrunjel tocat...numai ca eu am uitat sa cumpar si am pus in loc de patrunjel ierburi italiene ( care contin si sare, drept pentru care nu mai trebuie sa sarati supa) si bine am facut ca am uitat caci a iesit delicioasa asa cu ierburi!



supa1a

Pofta buna!

Ana

5 comentarii:

  1. Eu prefer sa coc rosiile, care dau un gust deosebit supitei de rosii!

    RăspundețiȘtergere
  2. E o idee!incearca sa pui si leustean proaspat,sa veizi ce buna e si galuste de faina rupte mici!eu nu o fac fara frunze de leustean!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hallo Ana,

    intradevär Supa ta este minunatä,Vara mai ales. Basicul este perfect si cum ai scris si tu , restul se face dupä Gusto.
    Feinä Presentare.

    Multe Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragele mele,fiecare gospodina schimba reteta dupa bunul ei plac,asta cred ca e si farmecul, eu rosii coapte folosesc la altceva ,poate voi posta curand reteta,iar leustean pun doar la ciorbe, la supe numai patrunjel, si mai nou,aceste ierburi ;)) italiene. Multumesc frumos pentru sugestii :*:* pupici si o duminica placuta , alaturi de cei dragi voua!

    RăspundețiȘtergere
  5. Jacob,multumesc frumos! Deosebit comentariul tau, ca de obicei. O duminica placuta alaturi de cei dragi tie, sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...