Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 23 decembrie 2008

Hai sa-ti arat Bucurestiul noaptea...

"Tara arde si baba se piaptana", asa veti zice, cred...

Am lasat-o pe mama cu mainile in compozitia de sarmale si am fugit la Universitate sa fotografiez bradul...ati pomenit asa rasfat? Si infantilitate? Ca, daca mi-a casunat! ("a casuna"= a dori cu incapatanare ceva - definitia mea- :D)

Pai da, caci treburile date in grija mie erau gata, ce sa fac si eu? (mai am doar impodobirea bradului- pe care stiti deja ca o fac in Ajun- si sa imi vad putin si de mine, nu sunt eu o cocheta absolut deloc,dar nici "necarcalita" ( neingrijita,adica) nu pot sa astept Sarbatorile, chiar de-s ortodoxa din mama-n fiica .

Vazusem luminile din centru din seara Vanghelionului si mi-am zis "cum prind cateva clipe libere,cum merg sa fac poze".
Adevarul e ca pare destul de cochetel, centrul ... bine, mie mi-ar fi placut mai mult un brad natural, dar, e adevarat, acela cu siguranta, nu ar fi fost atat de mare ca cel din fier...











Desi facute pe banii nostri, ai "contribuabililor" - pot pentru ca sa zic -, ca are gust domnul doctor-primarul, sau cel putin asta e parerea mea; au un aspect mai new-york-ez, ca sa zic asa, decat altadata, e... mai spectacol...mai... spectaculos...















La intoarcere am luat metroul, desi de obicei il evit cat pot, si mi-am amintit de studentie, cand mi-era, inevitabil, mijlocul principal de transport;

am luat metroul cu un scop anume, caci drumul il puteam face si pe jos: am vrut sa vad pasajul renovat...da, oamenii au dreptate este tare frumos, dar ne vom rupe gatul si picioarele imediat ce va ninge...
Domne' , chiar si eu am auzit de gresie aderenta!!! Ce-i trebuia chelului? Tichia de margaritar, evident: gresie super draguta dar alunecoasa...



Bradutul e grozav,am stat minute in sir sa il admir...









vigilenta...



copiii sunt fotografiati langa bradut...


perechi-perechi...



lumea grabita, plina de sacosi si sacosele...



L-am asteptat pe urmatorul,ca nu-mi plangeau copiii de foame acasa...:(



Am iesit de la metrou


si m-am indreptat spre parcul Unirea, unde am gasit peisaj de poveste...





Acumulatorul dadea semne de oboseala, asa incat am trecut la fotografiat cu telefonul mobil...
Un tanar cu talent facea portrete instant...





O doamna vindea...ce vedeti...yammmm




apoi ...


Am lasat pentru final"obiectivul" cu care mi-am inceput plimbarea si care mi-a placut cel mai mult: Catedrala Patriarhala.
Nu puteam sa intampin Sarbatorile care vin fara sa ma duc sa ma rog la Sfantul! Era si pacat! Oamenii vin de la sute de km, iar eu, care stau la doar sapte minute cu tramvaiul de Piata Unirii sa nu merg?















Scuzati calitatea fotografiilor din Biserica,dar nu poti trece dincolo de cordon, cand nu e Slujba ,si le-am facut cu zoom.. intelegeti voi :)


Va doresc spor la treburi, daca mai aveti ... si le multumesc din suflet tuturor prietenelor mele, blogerite care mi-au lasat la "Comentarii" urari minunate de sarbatori!
Va imbratisez cu drag!

Ana

10 comentarii:

  1. Multumesc mult!
    De 2 ani n-am mai fost acasa si mi-e un doooorrrrrr.
    Am regasit atmosfera studenteasca:)
    Ce multe s-au schimbat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag! Am inteles eu gresit sau am fost surori duhovnicesti? te-ai spovedit la Pr Voicescu de la Sapientiei?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori binecuvantate, Ana langa cei dragi sufletului tau...!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim, Ana, ca ai impartasit cu noi pozele si atmosfera de sarbatoare. Un Craciun fericit si binecuvantat tie si celor dragi ! Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajuta! Splendid fotoreportaj in toata regula!Si ca de obicei, nu ma mai mira de-acum ca gandim la fel...M-a apucat rasul citindu-ti comentariile...parca-mi citeai gandurile...!!!Asa ca nu pot zice nimic, le-ai zis tu pe toate!!
    Ana scumpa mea si draga mea si sora mea -vezi ca odata sora duhovniceasca, asa ramane, nu e cu "am fost",este in vecie! - citeste tu din inima mea tot ce-ti doresc! Stiu ca inima ta poate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase imagini, ceva asemanator ar trebui sa fie si in sufletele noastre (curate si impodobite in asteptarea Mantuitorului).

    Lumina sfanta venita in Ajun
    Sa v-aduca-n suflet
    Un vesnic Craciun!

    Sarbatori de vis, alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, sigur.. I-auzi, deci si tu ai fost pe acolo, imposibil sa nu ne stim, desi dupa nume, nu-mi aduc aminte de o Ana:), poate din poze... ai?

    RăspundețiȘtergere
  8. AdrianaB pai nu are cum sa ti zica Ana nimica pt ca e alint...de fapt purtam acelasi prenume ;) si auzi la Ivona,care ne e si ea sora,suntem surori pe vecie:P Craciun fericit si La multi ani! alaturi de cei dragi tie!
    Daca vrei,imi poti scrie mail,am o adresa sub cbox!

    Gincasico ,te sarut cu mult drag si-ti doresc ce imi doresc si mie ;) Craciun fericit si La multi ani! alaturi de cine ti-e tie drag!!!

    Cristina,cu drag! Multumesc pt urarile frumoase,asemenea si tie si celor dragi tie! Craciun fericit!Te imbratisez si-ti multumesc de vizita,te mai astept! :*

    Ivona,sora mea draga,stii cat te iubesc! Multumesc stiu ce mi urezi si e cea mai mare dorinta a mea! Sa-ti auda Domnul rugaciunile acum in Ajun si sa-ti dea zile pline de bucurie si lumina alaturi de puiul tau drag si de ai tai! Craciun fericit,draga mea!!! :*

    Valy,sa dea Domnul! Multumesc frumos!Craciun fericit! La multi ani!
    Sarbatori cu bine si pline de bucurie sfanta, tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  9. A, cred ca te stiu, era din trupa lui M Boicu, nu?:)
    Inseamna ca ma stii si tu pe mine LOL, ce mica-i lumea blogurilor..

    RăspundețiȘtergere
  10. Boicu? hmm,nu stiu ce sa zic,numele asta nu imi spune nimic. Incearca sa-mi trimiti un mail...eu din "trupa" mea stiu asa: Urse,Zbarcea, Danion, Badea...Claudia, Carmen..eram multi cam 40...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...