Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 22 decembrie 2008

Va invit la un ceai...


si cumva la aduceri aminte...si ganduri de azi pe maine...
Craciunul de anul trecut...
Meniul ( cam acelasi ca in fiecare an, uneori cu mici variatiuni) :
- aperitive: rosii, castraveti, branza,masline,mezeluri, oua umplute, salata de icre ( facute la robot ies delicioase);
- salata de boeuf cu chiftelute din carne combinata- porc si vita, cat mai mici si rotunde, asa cum le facea mamaia mea...
- pui pe sticla;
- pastrav la gratar;
- clasica ciorba de perisoare- (uneori acrita cu zeama de varza);
- sarmale in foi de varza acra;
-fructe; cozonac (facut de mama)
-si dulciuri...de cand ma stiu la noi se fac trei feluri de placinta: cu branza ,cu nuci si cu mere; preferata mea e cea cu branza- sarata . La Sibiu,bunica facea cu branza dulce si stafide,minunata si aceea...

Fotografii nu prea am,doar pe aceasta din meniul de anul trecut...


desi Mosul imi adusese aparat foto,dar si camera video ,si am preferat sa imi testez talentele de cameraman :))




La noi e o traditie deja impodobitul bradului; acest lucru se face numai in Ajun si musai trebuie sa colinde Hrusca in toata casaaa, caci altfel nu e Ajun si nu e brad impodobit...
Am si acum prima mea caseta audio,cu Stefan Hrusca-eram in clasa a zecea ,cred, cand am primit -o...nu o pot fotografia pentru ca este in casa din provincie,dar cu proxima ocazie o aduc la Bucuresti :D.
Eu nu am cumparat niciodata brad artificial,chiar si pe vremea raposatului aveam tot natural ,chiar daca atunci era cetina...
Stiu ca veti zice ca sunt egoista si nu ecologista, da e adevarat, insa daca Domnul imi va ajuta sa mi se implineasca visul de a locui la casa,voi cumpara numai in ghiveci si il voi planta in curte - it's a promise -
Poze cu bradutii am, si de acum trei ani, iata-l:


cam anemic,dar era buget de austeritate rau de tot...

si de acum doi ani...cand l-am facut uni- rosu,



si de anul trecut:







Meniul de anul acesta va fi mai decent, pentru ca m-am cam saturat sa gatim si sa aruncam mancarea apoi.
Vom avea:
- aperitivele- cu siguranta pentru ca sunt usoare;
- sarmale;
- friptura in sos de vin;
- am cumparat cozonaci azi ,mai mult pentru impartit caci eu nu am voie sa ma ating de ei...
- salata de fructe;
- si prajitura cremsnit aproape dietetica- spun aproape pentru ca foile sunt cumparate si nu facute in casa,sper sa am timp de poze cand o voi "asambla"
- bineinteles ca vom avea fructe -neaparat- din toate cate putin;
Curatenia e gata, voi mai aspira o data miercuri dupa masa, de maine cred ca vom gati.
Miercuri sper sa ajung si la Biserica, cu voia Domnului, la slujba din Ajun.
Va doresc toate bune si spor la treburi!

Ana


Copyright © 2008 Jurnalul Anei


7 comentarii:

  1. Sarbatori fericite,sanatate,si un an nou plin de realizari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc sa ai un Craciun fericit! si un An Nou plin de bucurii si impliniri
    La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si un Nou An plin de impliniri.In ceea ce priveste blogul: sper ca si in anul ce urmeaza sa gasesc aici articole minunate care sa-mi incante sufletul...

    La multi ani!

    irinaindira

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana, stai linistita, si eu am avut inca de anul trecut mustrari de constiinta cu privire la bradut si am cumparat unul superb si artificial, inalt de 4 m (noi avem camerele foarte inalte), insa anul acesta, pe cel pe care l-am postat pe blog l-am primit cadou de la un prieten al sotului si tinand cont ca arata minunat (e foarte bogat) l-am impodobit. Asta este...

    RăspundețiȘtergere
  5. Maya,draga mea draga,multumesc frumos,asemenea si tie alaturi de cei dragi! Craciun Fericit si La multi ani!

    Iulia,scumpo,numai ca tu cred ca faci si foile,nu ca mine,mama spune ca fac "prajitura puturosului" ;))

    Lory scumpa, multumesc frumos,Craciun fericit si La multi ani ,alaturi de familia ta! Te imbratisez

    Bucurii tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina draga,iti multumesc din suflet atat pentru urarile superbe cat si pt aprecieri,ma bucur ca ai gasit ceva sa-ti placa aici si te astept cu drag mereu! Craciun Fericit si La multi ani tie si celor dragi tie!

    Mari...asta e, abia astept sa ma mut la casa! Da Doamne!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...