Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 24 decembrie 2008

Pelerinajul meu in TARA SFANTA - BETLEEM / BETHLEHEM

Photobucket



Astazi las numai imaginile sa vorbeasca si va povestesc despre ce am simtit in locul Nasterii Domnului intr-o alta zi!
E mai bine asa,nu credeti?
Oricum ,cuvintele mele nu vor putea sa exprime indeajuns niciodata ceea ce am simtit in ACEL LOC!!!



















podeaua originala...






Copyright © 2008 Jurnalul Anei
ANA

6 comentarii:

  1. Craciun calduros, sa fiti fericiti
    Si la anul mult sa bloguiti
    Fiecare postare bucurie mare
    Poiana mai calda, mai incapatoare

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunat sa pasim si noi virtual prin lacurile sfinte datorita pozelor tale. Abia astept sa ne povestesti despre pelerinajul pelerinajelor.Bucurie deplina si vesnica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana draga, ce frumoase sint si imaginile surprinse de tine si ce bucurie mare trebuie sa fi simtit, ajunsa ACOLO...cum spui tu :)
    Parintii mei au fost pe alta lume :P ...timp de cateva saptamani, cand au revenit din pelerinaj...
    Iti multumesc ca impartasesti cu noi sfintele tale amintiri si ca mi-ai atras atentia asupra greselii din postarea mea. Mi-ar fi parut rau sa ramana asa...
    Te pup cu drag si iti urez Craciun fericit in continuare si sa ai parte numai de clipe minunate si de impliniri in noul an! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ai stii cu cata teama am scris,pt ca mi era sa nu te supar...Eu mi-am cumparat si o carte cu toate Locurile Sfinte in lb romana,ca nu as fi putut ,cred, sa tin minte tot si nu ma pricep sa scriu pe poza cand o fac. Multumesc din suflet ca nu te ai suparat pe mine.
    Eu am numai gandul sa mai merg ,insa de data asta cu cei dragi.
    Va pup pe amandoi,pe iubirea( a propos ,mi se pare mie sau seamana leit cu tatal tau?) si pe tine. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...