Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 29 decembrie 2008

Ce am mai gatit...

Varza de Bruxelles cu sos si bacon.

Eu inca mai experimentez gatitul la steamer,pentru ca-mi place,si cum vazusem la Maya o reteta care parea delicioasa- si acum pot spune ca asa si este, nu doar pare...- am zis sa incerc si eu sa o fac.
Nu e absolut deloc complicata,iar timpul de pregatire este foarte mic~ aproximativ 35 de minute.
Este foarte gustoasa si satioasa.Singura modificare pe care eu am facut-o retetei este ca ,in loc de amidon, am pus o lingura de faina,si pentru ca nu a fost chip sa gasesc amidon in tot cartierul,caci poate o lasam neschimbata.
Nu am alta fotografie,decat una finala,caci am uitat de poze,ca de obicei...
M-am amuzat nitel la Mega Image,cand vanzatoarea,care ma cunoaste bine, m-a intrebat "Si cum gatiti varzucile astea?" A trebuit sa ii spun...i-am dus apoi si reteta si...i-a placut si ei! :))
Merita sa gatiti acest fel de mancare,are un gust rafinat.



Si tot azi,insa pentru seara de Revelion, am pregatit aspicul (sau piftie,cum i se mai zice).
Reteta cred ca o stie oricine, din pacate mie mi se pare ca are un gust mai acrisor decat trebuia,desi ,am pus chiar mai putin otet decat scria in reteta; daca stie cineva cum se poate "drege" treaba asta,sa nu ezite sa imi spuna...



Multam fain!
Ana



2 comentarii:

  1. La multi ani !!! Multa sanatate si fericire in anul ce vine!

    RăspundețiȘtergere
  2. AMIN! Un An Nou asa cum ti-l doresti,draga Sorina,bine ai venit!

    Sorin,multumesc,le fel si tie!

    Dl. Gheorghe, asa este! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...