Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 29 decembrie 2008

Cele doua provocari de la Cami...

Astazi,am primit de la Cami un mesaj care suna cam asa: "Ai doua provocari la mine pe blog!".
Draga de ea, cat imi bucura sufletul,sora mea...eee,nu prin leapsa asta,ci prin chestiuni "private si particulare" ( :P exprimarea mea voita,na...sa vad care ma critica :D )

Si ea a preluat provocarea de la Irina care si ea...s.a.m.d.

Pe mine m-au amuzat intotdeauna jocurile de genul asta intre blogeri...asa incat accept provocarea ,desi,cu siguranta voi dezamagi( fara voia mea,desigur).

Deci: de ce am blog?
Paaaaaai,initial pentru ca trebuia neaparat sa imi gasesc ceva care sa imi umple timpul bine ( fiind in vacanta, la data aceea) ca sa nu ma mai gandesc mereu si mereu la acelasi lucru,si anume la Pelerinajul pe care il asteptam in mai putin de doua luni.
Da, ati inteles,e vorba de Pelerinajul in Tara Sfanta.
Ei bine, nu puteam sa imi gasesc linistea,nu imi venea sa cred ca ma pregatesc pentru asa un eveniment importantsi atat de asteptat si dorit!!!

Trebuie stiut si ca eu obtin intotdeauna ceea ce imi doresc,iar daca nu obtin e pentru ca ,intre timp, imi pierd interesul pentru lucrul...dorinta respectiva...insa...mama imi tot spunea: "Fa-ti de lucru si nu te mai gandi, cine stie ce se intampla si nu reusesti sa mergi,ca prea iti doresti mult!"
Si,uite asa,mi-am gasit un refugiu in a-mi face blog, e vorba de primul meu blog "Gerbera- Jurnal de vacanta", care nu mai exista acuma pentru ca am "reusit" sa il stric.

Apoi treaba asta cu blog-uitul m-a prins ceva de speriat, desi ,uneori am impresia ca e prea mult si prea...intim...in fine...

Ce vreau prin blog?
Ceea ce am si obtinut : prieteni dragi, experienta,surori si frati pe care nu ii am in viata reala,si pe care ii am aici,pe unii pot conta oricand si le multumesc ca exista!

Ce astept de la blogul meu?
Hmm,greu de zis. Sa spunem...sa fie cuiva de folos,si in primul rand mie,pentru ca am o doza mare de egoism si, de multe ori,in special articolele care "indruma" duhovniceste le postez mai ales pentru mine si apoi pentru lectorii mei dragi.

Daca iei in serios treaba,( si vreau sa il vad pe acela care posteaza "neserios" :D )blogul te ajuta sa nu mai existe treburi facute "de mantuiala" in viata reala: nu poti minti si nu te poti juca cu ceea ce publici, cel putin asa-mi place mie sa cred.

Si cea de a doua provocare..."Ce va doriti pentru anul 2009? "

Imi doresc, cred eu, ceva normal: sanatate pentru toti cei dragi mie si pentru mine, trai cu multa liniste si armonie si,ce-mi doresc cel mai mult si mai mult..."ma intereseaza personal!!!": ( sfssm in anul 2009!!!)

Sper ca veti raspunde toti acestor provocari...a propos:Cami,tu nu ne-ai zis ce-ti doresti in anul 2009 :P

Ana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...