Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 9 ianuarie 2015

{ Friday Flowers }

In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

ASPTL

Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.

Un sfarsit de saptamana agreabil !

Ana

4 comentarii:

  1. Buna draga Ana,

    Ai ales rosu la inceput de an, iar eu albastru! :) http://www.jurnalcuflori.blogspot.ro/2015/01/friday-flowers-albastru-de-corund-decor.html

    Sa avem un an colorat si plin de bucurie! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Ioana draga!
    Sunt cam in pom cu pozele cu flori,am ales ceva mai de demult :) sa fie un an bun cu sanatate si culori frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, îmi lipsești! Sper că nu ești bolnăvioară din nou.
    Iată, participăm și noi la Friday Flowers

    http://nikovirtualhome.blogspot.ro/2015/01/friday-flowers.html

    Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Niko, ma bucur enorm ca ai inceput sa participi! Te sarut si pe bebe Radu la fel,ce dor imi era de el,am vazut pozele,sunt minunate! E un copil fericit si asa de expresiv,sa va traiasca si sa va bucurati de el mereu!
    Sunt binisor,sper sa ajung la vacanta fara medical :) mercic

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...