Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 10 ianuarie 2015

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:


1. portocalele... le ador,si e singurul lucru care imi mai place iarna :)

 2. turta dulce( nu,nu eu am facut-o,am primit-o gata facuta si decorata! )

 


3. dragutele acestea :)


4. sal :D

5. crosete colorate :)


Sambata si duminica cu multa dragoste!

Ana

10 comentarii:

  1. Imi place nespus salul si suporturile de lumanarele...Chiar sunt dragalase foc...un sfarsit de saptamana minunat sa ai...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc asemenea, scumpa! LA multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai lucruri minunate gasesc la tine.
    marturisesc ca abia astept sfarsitul de saptamana sa vad ce alte minunatii te-au facut sa te opresti asupra lor!
    numai bine, frumoasa mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc asemenea,scumpa Loredana,esti tu oo draguta! nu participi si tu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragute si gustoase toate! O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce faina-i turta dulce...Si eu am incercat sa fac dar cu pasta de zahar, asta pare invelita in martipan:). Cred ca ar putea sa ne faca si noua cineva crosetele colorate si sragalase cu nsite pasta fimo... Zi cu bucurie sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc asemenea,scumpa Nico! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc asemenea,draga Anca! \Nu stiu ,probabil ca -i martipan,au foat tare bune :) Dap si eu vreau asa crosete :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si eu o slabiciune pentru portocale iarna aceasta. As manca mereu! :)
    Sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc asemenea,Raluca! Bine ai venit! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...