Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 1 noiembrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. si culorile, si lucratura imi plac

2. distinsa ;

 3. nu-s frumoase?

4. desigur!


5. imi place mult!


Sambata si duminica cu multa dragoste!

 Ana

3 comentarii:

  1. 2 şi 5 mi-au plăcut cel mai mult din toate! O săptămână bună, draga mea!
    http://dositeea.blogspot.ro/2014/11/ce-imi-place-sambata-acesta.html

    RăspundețiȘtergere
  2. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/11/lucruri-de-saptamana-asta.html?showComment=1414935701682#c1021063155065168531

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de obicei Dada foloseste niste culori incredibile, la ultimul blog vad niste casute minunate din hartie, ma gandeam sa facem si noi pe pietre, un mic orasel de Craciun:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...