Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 25 octombrie 2014

{ Te uita cum ninge.... octombrie... )

E infiorator de frig,ninge. de fapt acum ploua, iar temperatura resimtita e, cred mult sub 0 grade...
Si noi stam doar cu un calorifer pe ulei in priza din cauza nesimtitilor care nu isi platesc utilitatile,caci,culmea nu sunt din cei care nu au bani.
Nu am sa inteleg niciodata de ce trebuie sa suferim si noi,cei care platim din cauza acelor nesimtiti! De ce nu exista un sistem ca RADET sa ii debranseze doar pe ei :(
Nu mai pot, nu reusesc deloc sa ma incalzesc, nu pot face nimic, am fost la Sf Moaste si,desi era coada doar pana la jumatatea dealului am plecat din rand de frig....
Inca plange suf;etul in mine caci nu am reusit sa stau la rand...

4 comentarii:

  1. Eu am stat o iarna in frig din acelasi motiv pana am pus centrala si stiu ca nici nu-mi venea sa vin acasa:). Daca nu puteti pune centrala, un aer conditionat ajuta mult in aceasta perioada cand frigul nu e foarte aspru, se creaza o atmosfera placuta in casa, nu ca de la un calorifer electric. Te imbratisez cu caldura, Anca

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea si eu sa imi pun centrala,numai ca nu am bani, poate daca imi iese un plan... Aerul meu nu face si cald din pacate. Multumesc mult de tot,scumpa mea,si eu te imbratisez, om drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper să remedieze problema cât mai repede! Este groznic să plăteşti şi să stai şi în frig! Te îmbrăţişez draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu prea sunt sperante,scumpa :( Te imbratisez si eu cu drag :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...