Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 18 octombrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }



 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. Primul sal finalizat de mine... l-am lucrat repede pana la ultimele randuri... dupa care a ramas in cos pret de cateva luni; de dimineata l-am terminat si i l-am daruit mamei,dupa ce l-am spalat :)

Sa il porti sanatoasa, mama!!!


2. Ata pentru salul cu numarul 2- de data aceasta pentru mine! Nu stiu inca ce model voi alege :)



3 Acest iaurt... care are un gust asemanator celui din copilaria mea ; e adevarat ca pana acum am mancat doar din cel de vaca, azi ,in schimb,nu am gasit decat de capra, sper sa fie bun!



4 dragalasele astea :)

 5. oare as putea sa il lucrez?

Saptamana cu multa dragoste!

 Ana

14 comentarii:

  1. Anca, nu stiu ce am facut cu comentariul :(( daca-s inca adormita,eram sigura ca l-am publicat,iarta-ma!
    LA salul de pe blogul olandez, te referi, nu?
    Avem gusturi comune :), eu am luat mere, ma pregatesc sa fac tortul mamei tale! Sa il poarte sanatoasa, salul, pupici! Sa stii ca si eu comantasem la jurnalul tau,si cred ca in loc sa dau spre publicare, l-am sters sau ceva... sunt ceva de speriat :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai reusit cu primul sal sunt convinsa ca va merge si al doilea. E tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/10/lucruri-de-saptamana-asta_19.html?showComment=1413728615681#c6704474560907359507
    Sa poarte sanatoasa mama ta salul si a mea are unul;) exact la fel. Eu nu am vazut iaurt de acesta in supermarketuri - sigur l-as fi cumparat chiar si numai pentru borcanel :). O saptamana fara pereche sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Amin!
    Ancuta draga mea, eu numai in carrefour am gasit iaurtul,cica are si in cora si auchan,eu nu am vazut, da si eu pastrez borcanutele pt condimente :) Multumesc pt urare de la tine e modelul aproape sigur acum am vazut la tine cred ca si firul e identic red hart bej! Sa le poarte sanatoase mamicile noastre! Imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana, multumesc de grija. Sunt bine numai ca nu prea in apele mele... Ce dulce e salul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos şalul, bravo! Să îl poarte sănătoasă şi cu plăcere mămica ta!
    Sigur că o să te descurci şi la următorul şal, nu-mi fac probleme :).
    Eu tocmai am primit lăptic buuuuun de văcuţă, de la ţară, şi o să-mi fac singură iaurtul pentru săptămâna ce vine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos e şalul! Bravo!
    O să caut şi eu acest iaurt, nu am văzut până acum.
    O săptămână faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa, bine ca m-ai linistit, Claudia! Din pacate,mai avem si zile din astea! Te astept cu drag cu postarile tale frumoase, imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos,Mariana draga! ce bine ca ai produse naturale,fara euri! Imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc asemenea,scumpa Andreea, te imbratisez cu dor!

    RăspundețiȘtergere
  12. http://casutadinpoveste.blogspot.ro/2014/10/lucruri-de-saptamana-asta_26.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...