Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 15 august 2014

{ Friday Flowers si ... o Aniversare ! }


DSC02702A


 Astazi blogul meu implineste 6 ani,din toamna il dau la scoala :))

Nu mai am energia de la inceput, uneori nici cheful de atunci,insa tot nu il inchid, nu inca :)

 M-am si "fript" cu oameni falsi pe net si prin intermediul blogului,insa tot prin el am cunoscut si multi oameni sinceri,pe care mi-as dori sa il cunosc si real!

 Poate vreoadata... cine stie?

Mi-e dor uneori de oameni pe care nu m-am priceput sa ii tin langa mine,de fapt doar de unul,dar poate ca,de fapt nu trebuia sa fie langa mine...
Imi trece dorul si revin cu picioarele pe pamant!
Trebuie!

 Ce-mi doresc acum?

Sa se termina canicula!

Sa ma plimb pe Calea Victoriei si ,mai inainte de orice,sa ajung la SF Nectarie, asa cum faceam in fiecare vacanta!

 Happy birthday  bloggy :)


Sa va mearga bine!

Ana

10 comentarii:

  1. La multi ani, om bun si drag! Sa mai scrii mult timp de aici inainte, ai un blog minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. eram sigura,scumpa mea draga,ca tu vei fiprima care ma va felicita! Pupici ! Multumesc :X

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, iubita Ana.
    Nu stiu de ce, oameni care nu se cunosc deloc in viata reala, care nu stiu nimic altceva despre cel ce scrie in afara celor cateva randuri, se incranceneaza asa in a/si spune ei parerea lor si judecaatile lor de valoare. Dar astea vor fi mereu si in viata reala si in cea virtuala.
    E firesc sa fii invidiata, cand esti atat de buna :)))
    Te pup, frumoasa mea.
    Aniversare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult,Claudia draga! Uite,pe voi pe toate fetele mele dragi as vrea sa va cunosc real: Dositeea, Loredana, tu,Ancuta si mai sunt: Niko,,,iis chiar mai sunt :) pupici cu imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricand cu mare drag. Cand va fi sa fie va fi! Tu de une esti?

      Ștergere
  5. Multumesc mult,draga mea Loredana!
    Ai dreptate cu ceea ce spui,mai putin ca as fi asa de buna, am si eu rautatile mele,dar incerc sa ma corectez,si in nici un caz nu intru cu bocancii cu noroi in casa,fie ea si virtuala a cuiva, daca am o opinie separata o spun cu decenta , sper :)

    pupici cu imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  6. acum locuiesc in bucuresti,de loc din teleorman si putin sibiu...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţi ani, Jurnalule drag!
    Mulţumesc pentru bucuriile pe care mi le-ai dăruit în paginile tale!

    RăspundețiȘtergere
  8. te imbratisez,scumpa! :) Multam fain!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...