Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 16 august 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }



 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!


 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1- inghetata de caise cu 3 ingrediente , cu sirop de artar deasupra

Picinghe

2- intalnire de suflet cu oameni foarte dragi inimii mele,dar cu mancare nesanatoasa ... :D

nesanatos


3- foietaj cu prune.

DSC08163


4- muscatele mele dragi :X


DSC08165
DSC08164


5- bonetica de nou-nascut :)

Sambata cu multa dragoste!

Si  Duminica!

 Ana

9 comentarii:

  1. Ana, toate imi plac! Stii ce cred eu? O mancare nesanatoasa, mancata de drag alaturi de oameni dragi, ca exceptie, nu are cum sa faca rau! Uneori mancarea sanatoasa mancata pe fond de emotii negative poate dauna mai mult decat una mai putin sanatoasa mancata cu dragoste si bucurie!

    Inghetata e tare apetisanta!

    Duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îngheţata ta arată într-un mare fel!:)
    Să-ţi fie şi duminica plină de lucruri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. asa este,Claudia! Si oricum,nu facem excese, asa de rar mergem la MC :)) PUpici

    RăspundețiȘtergere
  4. Văzând pozele tale, mi-am adus si eu aminte de îngheţata din congelator. uitasem de ea :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mamei tot MCPUisor ii place :) dar nu facem abuz, na :))
    Am vazut pozele tale, imi plac toate :) MA bucura mult participarea ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place culoarea muscatei. E superba!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...