Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 14 iunie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

 1- fructele de sezon... un deliciu al verii



2- orhideea mamei ( pe care a primit-o ea,adica :)


3- noile mele crosete- cumparate de pe ebay, dar care au sosit greuuuuu,dupa aproape o luna, exact in ultima zi estimata de vanzator ;


4- Bumbacul cel nou care asteapta sa iau vacanta ca sa se transforme in placemat-uri pentru cea mai noua fata de masa :D

5- aceste Granny circle placemats... as vrea sa inteleg modelul si sa le execut curand :D


 Sambata cu multa dragoste!

 Ana

6 comentarii:

  1. http://nikovirtualhome.blogspot.ro/2014/06/5-things-i-love-saturday-1.html
    Wekeend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur mult ca participi! Bine ai venit!
    we!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, ce imi place bumbacul tau! Va iesi ceva frumos tare. Sa ne arati!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc!si eu sper sa iasa ceva frumos,va arat,sigur :) abia astept sa ma apuc de lucru!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce-mi plac crosetele! Sunt ca nsite bombonele, cred ca iti vine sa crosetezi si mai tare. Eu nu am comandat inca nimic de pe e-bay, ar trbeui sa incerc;). Sper sa nu te superi ca am adaptat putin cele lucruri ca era cam tardiv...http://casutadinpoveste.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi plac desi nu imi par chiar asa de solide... oi vedea eu, si da,abia astept sa crosetez iar :))


    Nu am de ce sa ma supar, in nici un caz,ma bucur mult ca participi si abia astept sa citesc, intotdeauna imi plac postarile tale,sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...