Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 28 noiembrie 2012

{ O oferta de nerefuzat de la Editura Aramis! }

Cu siguranta sunteti cu gandul la cadourile pe care, in curand, cu totii le vom aseza sub brad pentru cei dragi!
Eu urmaresc cu regularitate unele siteuri ale catorva edituri de unde am mai comandat si mi-au placut si pentru seriozitate si pentru promtitudine.
 Printre ele se numara si Editura Aramis , care are o oferta de nerefuzat: Carte la 1 leu!
 Ce poate fi mai placut pentru pasionatii de lectura decat o carte noua, un ceai bun si o dupa-amiaza libera,doar pentru noi,asa cum vor fi ziua de Sf. Andrei si Ziua Nationala? Cu siguranta,uitandu-va pe site veti gasi ceva ce v-ati dori sa comandati;!
Eu insami am comandat si pentru mine dar si pentru cele trei vecinute si un vecin, toti cu varste de gradinita,cadouri de Mos :) Asa ca,pe langa cele trei papusi si o masina, acum voi avea sa le daruiesc si cate o carte potrivita varstei lor :)
 Aruncati o privire,sunt sigura ca veti avea ce alege!

O zi frumoasa!

Ana

3 comentarii:

  1. mulţumesc pentru pont! Tocmai am făcut o comandă pentru clasa unde sunt dirigintă. În iunie nu am niciodată timp suficient să caut cărţi de premii, iar oferta de 1 leu e de nerefuzat la salariile noastre (la final de an eu întotdeauna am dat cadou cartea de premiu). Mulţumesc! Week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. scuze, am trimis comentariul aiurea, cu celălalt cont de gmail :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. cu drag! ma bucur ca ti-a fost de folos! Ai dreptate,din pacate, cu salariile...we placut si tie si multumesc pt vizita si comentariu :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...