Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 26 noiembrie 2012

{ D'oh... }

DSC05327

 E bine cand mania aruncatului te mai slabeste... putin... caci,daca ar fi dupa mine,tot ceea ce nu imi trebuie in momentul vorbirii ar merge direct la ghena,daca nu ar interveni mama: "-Nu ai tu idee cand poate sa-ti fie de folos,mama..."

DSC05350

 La fel a scapat de surghiun si aceasta etajera, pe care am mostenit-o de la Sibiu. si pe care nu o mai consideram demna de bucataria mea,dupa renovare. Insa acum a devenit indispensabila,caci sunt in cautare de loc mai mult si spatiu divers... si am asezat pe ea toate condimentele.
 E adevarat ca nu am revopsit-o,dar la primavara, e prima miscare pe care o voi face!
 Aparatul foto e cam pe duca, dar sper ca totusi se vede ceva! :D

DSC05347
DSC05351
O saptamana binecuvantata!
Ana

6 comentarii:

  1. Ce bine arataaaa!!!!Buna idee a avut mama ta sa iti spuna sa il pastrezi.Asa ceva imi doresc si eu pe perete in bucatarie,cand o vom termina.Imi place mult sa admir borcanasele pline cu tot felul de mirodenii.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca iti place,Victoria! Acum si eu sunt incantata ca o am :) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place...caut si eu sticle diverse modele cu dop de pluta...unde le-ai gasit ???

    RăspundețiȘtergere
  4. unele prin Auchan,altele pe la Carturesti-Verona :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba etajera! Albul imi place foarte mult! E frumos la tine in bucatarie!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc,scumpa mea :) Imbratisare si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...