Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 1 octombrie 2012

{ Sos de ardei roşu şi nucă}

DSC04757

Reteta este din GoodFood,numarul din iulie,cred.
 Este un sos foarte bun,pe care eu l-am pregatit cu mai bine de o luna in urma,insa, asa cum spuneam,am foarte putin timp liber... mai am retete de postat,ma gandesc ca probabil,intre timp, pot uita ingredientele,sau modul de preparare :)) Cine stie?


DSC04759

Ingredientele( pentru 5 portii )

- 1 linguriţă de scoţişoară
 - 6 linguri ulei de măsline extravirgin
- 100g de nuci 100g de feta sau urdă- eu am pus feta;
-  250g de ardei copţi, curăţaţi de piele
 - 1- 2 căţel de usturoi ¼ de lămâie murată sau coaja rasă de la 1 lămâie, eu nu am avut lamaie murata...
-  ½ linguriţă fulgi de chilli- nu am pus decat fff. putin,caci nu tolerez mancarea iute rau.


DSC04760

 Mod de preparare
1. Se pun toate ingredientele într-un blender sau se mărunţesc folosind un robot de bucătărie. Se mixează până când textura devine groasă, consistentă, iar sosul este tartinabil. Dacă ţi se pare că sosul este prea lichid, mai adaugă nuci, iar dacă este prea gros, subţiază-l cu zeamă de lămâie.
2. Dacă vrei ca sosul să fie şi mai aromat, încinge o tigaie şi adaugă 3 linguri ulei de măsline, 1 linguriţă de chimion măcinat şi 1 linguriţă de boia dulce. Amestecă încontinuu timp de 1 minut, apoi adaugă peste sosul obţinut.


DSC04758

Pofta buna!

Ana

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...