Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 14 octombrie 2012

{ Namaste! }

DSC05136

 Ieri mi-am reprimat dorinta de a sta in casa,caci stiti ce vreme era, si am plecat la festivalul indian, la Muzeul Satului.
M-am urnit greu,am plecat abia dupa orele 13 de acasa,cand deja statuse ploaia.
Si pot sa va zic ca nu mi-a placut nimic in mod deosebit!
Poate dupa ce am plecat eu o fi fost mai frumos,dar, in prezenta mea, lucrurile au stat cam asa: cativa romani vanzand marfuri (  de proasta calitate) indiene, nici macar un sari autentic, chiar cea care facea o prezentare spunea in microfon caci nu e traditional ceea ce imbracase ea,deoarece nu a avut suficient materal si pentru bluza ( se pare ca sariurile autentice sunt destul de bogate astfel incat femeia sa aiba,daca isi doreste si material pt a confectiona o bluza.
 O masa plina cu tot felul de condimente si fainuri,dar asa de prost organizata caci iti pierea orice chef sa mai cumperi ceva caci nimeni nu urma un rand ci cumpara cine apuca :D, erai total dezorientat caci nu oferea nimeni nici o expl;icatie ( aici erau indieni autentici la vanzare caci nu rupeau nici o vorba romaneste, vorbeau doar engleza dar asa...din cand in cand,cand nu vorbeau intre ei in limba mamei lor! )


DSC05140

La o alta masa se vineau saluri din casmir, mi-au placut acestea dar erau prea scumpe in raport cu calitatea lor ( 80 lei).



DSC05122 DSC05123

Am plecat de acolo luand mancare indiana la pachet pentru acasa, care nici ea nu a fost cine stie ce insa a fost extrem de scumpa. 70 de lei...enorm,nu?


DSC05158

Stiam ca e condimentata rau,asta nu ne-a displacut neaparat,insa nu a fost gustoasa... doar bucatile de pui marinat in iaurt si condimente au fost bune,in rest samosas- pateuri cu legume- groaznice, lipia cu legume, bunicica, chiftele de ceapa acceptabile, iar legumele indiene foooooooooooarte condimentate si cam dulci, poate asa or fi trebuit sa fie, mda...
 Mai bine imi cumparam eu un sal decat sa dam banii pe mancare autentica... desi cred ca la ei acasa mananca mult mai gustos,dar la romanica merge oricum !

 In concluzie,daca vreti sa iesiti azi mai bine mergeti in Obor,caci e Ziua Recoltei si au mustarie :D,la Namaste va pierdeti vremea!

 Restul fotografiilor aici

O saptamana usoara si rodnica!

 Ana

6 comentarii:

  1. coco,asa pare de departe :) Mercic

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult blogul tau, l-am descoperit la Loredana cred. Am citit postare cu postare pana am ajuns aici si m-am revolat pentru ca eu am dat fix 200 lei pe un sal ca ultimul pe care l-ai pozat...oricum e minunat, il port imi place, dar ma deranjeaza diferenta de pret. Am sa-ti citesc toate postarile. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit,Anca! Ma bucur mult ca iti place la mine,esti binevenita oricand, Cat despre sal,daca si eu il gaseam cu 20 de lei,ce il mai cumparaaaam :) Sa il porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...